>> לחצו כאן כדי לשלוח סרטון

אין הגבלת גיל בפעילות "מתחברים לקצב" של כוכב נולד, וכל גולש יכול לשלוח סרטון ולקבל הזדמנות שווה להופיע בקליפ שישודר בגמר. התחרות ממשיכה ובימים האחרונים הגיע אלינו סרטון יוצא דופן: ילד צעיר מנגן על תוף מיוחד בשם "ג'מבי", או "ג'מבה".

לפי ויקיפדיה, הג'מבה הינו תוף בצורת גביע השייך לקטגוריית כלי ההקשה. הג'מבה מיוצר מגזע עץ אחד שרוקן מתוכנו ובחלקו העליון הוא מכוסה בעור. מידת המתח של העור נקבעת באמצעות חבל, שקושר אותו על העץ, ומידת המתיחות תקבע גם את גובה הצליל של התוף. על הג'מבה מנגנים עם הידיים וניתן להגיע לצלילים שונים באמצעות מיקום הידיים במקומות שונים ובאופן שבו מכים על התוף. תראו בעצמכם איך הילד מתפקד על התוף, ובואו לצרף סרטון כדי לזכות בפרסים.

רוצים גם אתם להשתתף בקליפ?

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להשתתף בקליפ החגיגי הוא להראות שאתם יודעים לעמוד בקצב. למה אנחנו מתכוונים? היכנסו למתחם הפעילות של "מתחברים לקצב" באתר כוכב נולד, האזינו ללהיט "קאובוי של שושנים" וצלמו את עצמכם מנגנים אותו בכל דרך בה תבחרו.

חלק מהגולשים עושים זאת עם כלי נגינה סטנדרטיים, אך כפי שאפשר לראות יש גם כאלה שמוצאים דרכים יצירתיות במיוחד. צפו לדוגמא בסרטון "הפרצופים ההפוכים" ובואו להצטלם גם אתם, ואולי אפילו תזכו בפרסים.

מי שישלח את הסרטונים המקוריים והשווים ביותר יקבל סמארטפון של סוני, אוזניות משוכללות או כרטיסים לגמר.

וכמובן, הקטעים הטובים ייכנסו לקליפ המלא אותו יערוך נוי אלוש לקראת סיום העונה. אהבתם? קדימה, התחילו להתחבר לקצב!

>> לחצו כאן לפרטים נוספים על הפעילות