אחרי ששמענו פיתה קפואה נותנת בקצב, דרבוקה, תופי מים, ביטבוקס, כלב מתופף, הקלקה על עכבר מחשב, לוח מודעות ועל מלקחיים, הגולש הבא כבש את ליבנו.

הזוכה השבועי הוא אלי, עיוור המלווה במקל נחייה, שהחליט להצטרף לקצב של "קאובוי של שושנים" של להקת יאיא, והפתיע כשהחל לתופף במקל הנחייה שלו על מדרגות מתכת. מלבד העובדה שאלי שמר על חוש קצב מהטובים שהועלו לתחרות, הוא בהחלט מוכיח שקצב מרגישים..

במקום השני: קאובוי של סמארטפונים

האמת, הופתענו שזה לא הופיע קודם לכן. בעולם שלכל אחד מאיתנו יש לפחות סמארטפון אחד אליו אנחנו מכורים, הגולש הבא פתח את המכשיר הסלולארי שלו על מצב חייגן (כן הסמארטפונים גם יודעים לחייג) ונתן בקצב לשיר של יאיא עם הצלילים שמפיקים הלחצנים בחייגן. האם זה יכניס אותו לקליפ הגמר של כוכב נולד? בקרוב נדע.

מתחברים לקצב: הפעילות הסתיימה

תודה לעשרות הגולשים שהפתיעו אותנו בדרכים הכי יצירתיות כדי להתחבר לקצב של יאיא. תודה שתיפפתם על חפצים ועל עצמכם, רקדתם וניגנתם ושלחתם לנו עשרות סרטונים מקוריים.

כל הצלילים שלכם כבר בדרך לאולפן מיוחד של נוי אלוש, והיצירתיים ביותר יופיעו בקליפ מיוחד שישודר בגמר הגדול של כוכב נולד, ומי ששלח את הסרטון המקורי ביותר יזכה בסמארטפון של סוני, אוזניות משוכללות או כרטיסים לגמר