>> גם אתם יודעים לעמוד בקצב? לחצו כאן כדי לזכות בסמארטפון

אחרי הליפדאב והפלאשמוב הגיע זמן לדבר החם הבא ברשת - "להקה וירטואלית": אנשים מרחבי העולם מתחברים יחד, איש איש מביתו, ומנגנים בהרמוניה שיר מוכר או חדש. אחרי ההצלחה, הגיע הזמן שזה יגיע גם אלינו.

כוכב נולד מציעה לכם להשתתף בפעילות ולהפוך את כולנו ללהקה אחת ענקית. כל אחד מעלה סרטון כשהוא מנגן לצלילי השיר "קאובוי של שושנים" של יא-יא. אתם יכולים לנג על כל כלי שעולה בדעתכם - החל מסירים ומחבתות ועד חצוצרה ומשולש, ונוי אלוש יחבר את הכל לקליפ מיוחד שישודר בגמר הגדול. בנוסף, בעלי הסרטונים המוצלחים יוכלו לזכות בסמארטפון חדש, אוזניות משוכללות ופרסים נוספים.

>> מתחברים לקצב - כל הפרטים

מלבד ישראל, הלהיט הויראלי הזה כובש את כל העולם ועשרות להקות וירטואליות מציפות את הרשת. חלקן מצויינות ועושות כבוד לשירים המקוריים וחלקן פשוט עסוקות בלעשות פאן גדול. רוצים גם אתם להתחבר לקצב? הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם להיכנס לאווירה.

קותימן נותן בפאנק

המוזיקאי והמפיק הישראלי המוכשר, קותימן, יצר בשנת 2009 את פרויקט "ThruYOU". במסגרת הפרויקט הוא דגם קטעים מעשרות סרטונים מוזיקליים ביוטיוב והפך אותם לשבעה סרטונים מוזיקליים חדשים. קותימן לקח תופים מכאן, גיטרה משם, מלל מקטע אחר, חיבר את כולם יחדיו והתוצאה הייתה פורצת דרך והגיעה ללמעלה ממיליון צפיות תוך פחות משבוע. בסוף אותה שנה, מגזין TIME המפורסם בחר בפרויקט כאחד מ-50 ההמצאות הטובות של 2009.

גאנז אנד רוזס יכולים להיות מרוצים

חמישה חברה הקליטו כל אחד בנפרד מביתו, תפקיד אחר בשיר Sweet child of mine. אחד היה מתופף, השני גיטרת בס, השלישי גיטרה חשמלית והחמישי היה אמון על שירה. אחרי חצי שנה של עבודת עריכה, הקליפ הבא נולד, מה שבהחלט לא יבייש את המבצעים המקוריים, guns N' roses.

הכפר הגלובלי שנקרא כדור הארץ

האנשים הבאים לקחו את זה צעד קדימה והתרחבו למדינות שונות שיחדיו יצרו להקה וירטואלית חוצת יבשות. גיטרה חשמלית מקנדה, קסילופון ותוף מרים ממולדובה, תופים מארצות הברית, גיטרת בס מיפן, תופי בונגו מאיטליה ואפילו סקסופון מאוקראינה. כולם, חבושים באוזניות כדי לשמוע את החלקים האחרים בזמן שהם מנגנים, יצרו יחד נעימה מקורית ומרשימה.

לא רק בני אדם

במסגרת ההכנות לאולימפיאדת לונדון, אחרי שהתזמורת הפילהרמונית בלונדון סיימה להקליט את ההמנונים של כל 205 המדינות המשתתפות במשחקים, בחברת מיני ביקשו מהמנצח, גארת' ניומן, לבצע שוב את ההמנון הבריטי אלא שבמקום כלי נגינה, הובאו לבמה 9 מכוניות מיני, כשהנגנים המעונבים השתמשו בצופרי המכוניות כתחליף לכלי הנגינה שלהם.



>> ומה איתכם? בואו להתחבר לקצב ולזכות בסמארטפון חדש!