מועדון (תמונת AVI: חדשות1 ערוץ 2)
לילה שנהרס בגלל אלכוהול|תמונת AVI: חדשות1 ערוץ 2
א', בת 27
"כשהייתי בת 18 הייתה הפעם היחידה שבה השתכרתי. אני וחברה טובה שלי היינו בקטע של בליינות במסיבות במועדונים וערב אחד יצאנו והייתה אווירה ממש טובה ונהננו להיות שם ואז גם החלטנו להקפיץ טקילה שהייתה המשקה שלנו באותה תקופה לכן הזמנו ושתינו 2 כוסיות והרגשתי בהיי ושזה מספיק אבל חברה שלי רצתה עוד כוסית וחפרה לי עד שהסכמתי ואותה כוסית שעליה אני כל כך מצטערת הפילה אותי לגמרי... התחלתי לראות מטושטש ודידיתי לרחבת הריקודים ורקדתי בקושי. באיזשהוא שלב כמעט נפלתי הבמה שעליה קיבלתי אומץ לרקוד והחלטתי לשבת בצד ונראה לי שנראיתי כמו איזה נרקומנית שפוכה כי מלא אנשים זרים שאלו אותי אם הכול בסדר וכמה שתיתי ואני לא הייתי מסוגלת לענות או לראות אותם כי ראיתית מטושטש לגמרי אז עניתי עם האצבעות בידיים... ואז חברה שלי החליטה שחייב לזוז הבייתה ומאחר והיא הייתה במצב טוב היא הוציאה אותי משם וכמובן שבלי התראה מוקדמת הקאתי את נשמתי בחוץ ואחר זה חזרתי לפוקוס... לילה בלתי נשכח לספר לנכדים"

ק', בת 44
"היינו בהופעה , אני, אבא שלי , הבת שלי וכמה חברות שלה .רצינו להנות והיו כמה נערים שתויים , שהסריחו מאלכוהול ולא היה גם לאן להתרחק כי היה ממש צפוף . הם התחילו לצעוק ולהשתולל ולשבור כוסות על הריצפה .. השברים נפלו לנו על הרגליים . וניסינו להתעלם אבל זה היה ממש מלפנינו אז להתעלם היה בלתי אפשרי ומה שרצינו היה רק להנות .. וזה בעצם הרס לנו את כל הערב"

ח', בת 16
"בערב שישי כשיצאתי עם חברות למרכז באיזור הבתים שלנו מקום שבדרך-כלל אנחנו מבלות בו ומבלים בו עוד הרבה בני נוער היו שם חבורה של בני נוער בני גילנו שהיו די שתויים וראו שאנחנו מתקרבות לאיזור כדי לשבת בו הם התחילו לצעוק לעברנו גסויות ובכל זאת לא התייחסנו אליהם והמשכנו ללכת לא חשבנו שהם יעזו לעשות לנו משהו אך לפתע שמענו רעש של זכוכית מתנפצת והם התחילו לזרוק לעברנו בקבוקי אלכוהול ריקים שכמעט פגעו בנו ולמרות שהערב רק התחיל חזרנו מיד הביתה המקרה הרס לנו את כל הערב"

שתיית אלכוהול מתחת לגיל 18 מסוכנת ומזיקה

1-700-500-508 קו חם למידע וייעוץ