אי שם בדרום תל אביב, התגודדו מיטב אמני ישראל במועדון התיאטרון בכדי לעשות כבוד למר במאי הכי גדול בתרבות הישראלית - צדי צרפתי. צדי הוזמן להקרנת "סרטו החדש" של גל אוחובסקי ולא שיער שלמעשה הוא כוכב הערב "פתאום כשנכנסתי היה משהו לא בסדר אבל עוד אל קישרתי" אמר צדי בראיון לנטלי דדון. "רק כשדנה דיברה הבנתי. זה עושה נורא טוב. זה מה שאתה רוצה, לקבל את החיבוק מהמקצוע".
 
צדי צרפתי ביים עשרות הצגות, מחזות זמר ואירועי תרבות מהבולטים בישראל. בין עבודותיו נמצאים "בוסתן ספרדי", "ברנשים וחתיכות", "יוסף וכתונת הפסים", היה שותף להופעותיהן של ירדנה ארזי ושרית חדד באירוויזיון ועוד רבים וטובים. בשנים האחרונות כבש את מסך הטלויזיה בתפקיד השופט האהוב ב"כוכב נולד" והיה גם במאי הריקודים של "נולד לרקוד". לאורך השנים ביים, צדי, מופעים וליווה אמנים כמו רבקה מיכאלי, עפרה חזה ז"ל, משה פרץ, קורין אלאל ועוד רבים וטובים, שבאו הערב לעשות לו הפתעה ולעשות כבוד לבמאי של המדינה.

בתכנית החדשה "עושים כבוד" קשת עושה כבוד לאושיות החשובות ביותר בישראל ומפתיעה אותם בערב הצדעה שמוקדש רק להם. בכל פעם יוזמן אומן  אחר בתירוץ כלשהו להיכנס לאולם הצילומים, שם יפגוש חברים, קרובי משפחה ודמויות מפתח שליוו אותו במהלך הקרירה. במהלך התוכנית יוקרנו כמה מרגעי השיא בקריירה של כל אמן וייחשפו סיפורים אישיים מאחורי הקלעים.

עושים כבוד לצדי צרפתי, יום שישי ב-21:15

>> צפו בתכנית המלאה לצפייה ישירה של עושים כבוד למוני מושונוב