ביום שישי הקרוב 26 בנובמבר בשעה 21:15 ישודר בערוץ 2 המופע "עושים כבוד" בהנחיית צביקה הדר, במסגרתו הפתיעו חבריו הטובים של מוני מושונוב את השחקן והבדרן האהוב והמוערך וערכו ערב מיוחד המוקדש כולו עבורו.

בין המשתתפים היה גם גידי גוב, חברו הטוב של מושונוב מימי התוכנית המיתולוגית "זהו זה" ומסדרת המופעים "ערב חד פעמי". גוב, ששלח את ברכתו למושונוב בוידיאו, בחר להקדיש לחברו הטוב את השיר "איזה אחלה עולם" - התרגום לעברית לקלאסיקה "What a Wonderful World", במקור של לואי ארמסטרונג.

גוב ביצע את השיר בליווי הגיטריסט ערן וייץ, כשעל המסך הוקרנו קטעים נבחרים מתוכניות "זהו זה" בהן כיכב לצד מושונוב, וגרם למונושוב להתרגש עד דמעות.

עוד בתוכנית: מה קשור, "קצרים" ואריק איינשטיין

ב"עושים כבוד למוני מושונוב" השתתפו גם אשתו השחקנית סנדרה שדה, אותה הכיר על הבמה במחזה "ליל העשרים", הבן מיכאל מושונוב, שמגלם היום את אותו תפקיד באותו מחזה כשמוני על כיסא הבמאי, שלישיית מה קשור בשיר מחווה מתוך "זהו זה", שלמה בראבא, חבריו לקאסט התוכנית "קצרים", רועי בר נתן, אלי ומריאנו, עלמה זק  איציק כהן, דליק ווליניץ'  וברכה מיוחדת מאריק איינשטיין.

בסדרת "עושים כבוד" צפויים גם מופעי מחווה לבמאי והמנהל האמנותי צדי צרפתי - לו נערכה מחווה בהשתתפות שלישיית "מנגו" שהתאחדה במיוחד עם השיר "גרה בשינקין", וכן ערב מחווה לקומיקאי, השחקן והחקיין טוביה צפיר.

>> מירי מסיקה, היהודים ושאנן סטריט ישירו ג'ון לנון בהיכל התרבות