הוא היה בטוח שהוא מוזמן לטקס פרסי תאטרון, אבל כל הקהל באולם ידע בדיוק למה מוני מושונוב נכנס באיחור למועדון התאטרון באותו ערב: צילום התכנית עושים כבוד שמוקדשת כולה לו ולפועלו. אמנם לקח לו כמה דקות להבין שהוא מוקף בפרצופים שקשורים רק אליו - בני משפחה וחברים טובים, אבל בדיוק באותו רגע צביקה הדר, מנחה התכנית, הודיע לו באופן רשמי שממש עכשיו מתחיל ערב בו כולם מודים לו על מה שנתן לנו במשך הקריירה העניפה שלו.

בספיישל עושים כבוד למוני מושונוב, שישודר ביום שישי הקרוב בשעה 21:15, תתארח אשתו השחקנית סנדרה שדה, אותה הכיר על הבמה במחזה "ליל העשרים", הבן מיכאל מושונוב, שמגלם היום את אותו תפקיד באותו מחזה כשמוני על כיסא הבמאי, שלישיית מה קשור בשיר מחווה מתוך "זהו זה", בראבא, חבריו לקאסט "קצרים", רועי בר נתן, אלי ומריאנו, עלמה זק,  איציק כהן, דליק ווליניץ' וברכה מיוחדת מגידי גוב.

בתכנית החדשה "עושים כבוד" קשת עושה כבוד לאושיות החשובות ביותר בישראל ומפתיעה אותם בערב הצדעה שמוקדש רק להם. בכל פעם יוזמן אומן  אחר בתירוץ כלשהו להיכנס לאולם הצילומים, שם יפגוש חברים, קרובי משפחה ודמויות מפתח שליוו אותו במהלך הקריירה. במהלך התוכנית יוקרנו כמה מרגעי השיא בקריירה של כל אמן וייחשפו סיפורים אישיים מאחורי הקלעים. אושיות נוספות להם תוקדש התכנית: טוביה צפיר וצדי צרפתי. 

עושים כבוד, שישי, קשת, 21:15

>> ויש גם פאפרצי מתוך עושים כבוד למוני מושונוב: נטלי דדון, מה קשור, יובל סמו, דרור קרן ועוד