חטופים (יח``צ: רונן אקרמן)
סדרת הדרמה הטובה ביותר בכל הזמנים|יח``צ: רונן אקרמן

בסקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר mako, נבחרה הסדרה עטורת הפרסים של גידי רף, "חטופים", לסדרת הדרמה הטובה ביותר בכל הזמנים. היא גברה בהפרש ניכר על "פלפלים צהובים", "שבתות וחגים", "פרשת השבוע", "בטיפול", "מעורב ירושלמי", "אהבה זה כואב", "סרוגים" והסדרה "מרחק נגיעה".

עונתה הראשונה של חטופים גרפה נתוני צפייה מרשימים ונמכרה לארצות הברית לרשת SHOWTIME שהפיקה גרסה אמרקאית בשם HOMELAND. האחרונה זכתה לא מזמן בפרס האמי הנחשק בקטגורית הסדרה הטובה ביותר ופרס התסריט הטוב ביותר, כמו כן בפרסי השחקנים הראשיים לקלייר דיינס ודמיאן לואיס.

העונה השנייה והמצופה בכיכובם של אסי כהן, יורם טולדנו, ישי גולן, יעל אבקסיס, עדי עזרוני ומילי אביטל, תעלה ביום שני הקרוב, 15.10 בערוץ 2.

>> כל פרקי חטופים לצפייה ישירה

השלישייה על הספסל (תמונת AVI: mako)
הקומדיה הטובה ביותר בכל הזמנים. רמזור|תמונת AVI: mako

יחד עם חטופים, זכתה הסדרה "רמזור" בתואר הקומדיה הטובה ביותר של כל הזמנים, כשגברה בהפרש ניכר על "הכל דבש", "מסודרים", "אימל'ה", "ארץ נהדרת", "מ.ק 22", "שוטטות, "עבודה ערבית" ו"רד בנד".

הסדרה, העוסקת בחייהם של שלושה חברי ילדות: אמיר, איצקו וחפר, נוצרה על ידי אדיר מילר שהיה גם שותף בכתיבת התסריט יחד עם רן שריג. עונתה השלישית, אשר שודרה בשנת 2011, גרפה נתוני צפייה גבוהים והפכה לסדרה הישראלית המתוסרטת הנצפית ביותר מאז "שמש" ו"מרחק נגיעה".

בנוסף להצלחתה בישראל, הסדרה נמכרה לרשת FOX האמריקאית ולערוץ הבידור המוביל CTC ברוסיה.

>> כל פרקי רמזור לצפייה ישירה