תמיד קשה להיפרד, בטח ובטח אם הפרידה היא מאחת הסדרות הכי אהובות בישראל - זו שכיכבה בכל בית ובית וגרמה למאות אלפי ישראלים להזדהות מדי שבוע עם התובנות, רגעי הצחוק והשמחה, העצב והעצבים של מירי, טלי, חפר, איצקו ולילך.


לא חשבנו להגיד יפה שלום בלי לבקש מכוכבי הסדרה לכתוב כמה מילים על התחושות שמלוות אותם בשבועות האחרונים מאז יצא אדיר מילר עם ההודעה על סיום הסדרה. רגע אחרי כיבוי הרמזור בפעם האחרונה, קבלו את שיר הפרידה של כל אחד ואחת מהם.

ליאור כלפון - איצקו

״כואב ועצוב לי מאוד שנגמרה מערכת היחסים ארוכת השנים, זו שהייתי מאוד גאה בה. את מה שקרה ברמזור אפשר להגדיר כ״נס רפואי״ - זה מסוג הדברים שקורים פעם בחיים ואני מאושר שהייתי חלק מזה. 
בטח נחזור לזה בשידורים החוזרים בימי העצמאות, בעוד עשרים שנה, ולפרק איחוד כשנהיה בני תשעים. 
רציתי להגיד תודה ענקית לאדיר שחיבר אותי למתנה הזו, שכל שחקן מקנא בה. היה שלום איצקו".

ליאת הר לב - טלי

"רגע, מה? אבל רק התחלנו... איזה כיף שאדיר יצר את רמזור, איזה כיף שהוא כתב אותה יחד עם רן שריג בכשרון גדול כל כך ואיזה כיף שהוא הפך את שנינו לטלי ומירייי! תודה על ההזדמנות הענקית הזו ועל 4 עונות בלתי נשכחות של צחוק. תודה לאדיר, לרן, לאוהד פרח, אסתר קלינג, לקאסט חד פעמי של שחקנים ולצוות שלם מאחורי הקלעים, שהפכו את רמזור למשפחה. ותודה לכם, שהייתם איתנו בכל הצבעים ברמזור ושלא הפסקתם לצחוק!".

נירו לוי - חפר

"גיסים וגיסות יקרים, בצער רב, אני נאלץ להיפרד מתפקיד הגיס הלאומי ולהמשיך הלאה... הפרידה הזו כואבת אבל התחלות חדשות ומלאות הפתעות לפנינו ואני בטוח שעוד נפגש בהמשך הדרך. אוהב אתכם ואל תשכחו, החיים הם סילאן! שלכם, נירו"

יעל שרוני - לילך 

"תודה רבה על ארבע עונות מהנות ומצחיקות, בהן יכולתי לתת דרור לאגרסיות שלי ולאפשר להן לצאת בדמות המילה הכל-כך יפה ״איילללל״. תודה לאדיר ולרן, תודה לבעלי, ליאור כלפון, הפרטנר המושלם ותודה לכל מי שצפה ברמזור, התגובות שלכם שימחו אותנו לא פחות משאנחנו שימחנו אתכם... היה כיףףףףףףף! אוהבת, יעל"

>> לפוסט הפרידה הבלתי נשכח של אדיר מילר לחצו כאן

כבר מתגעגעים? צפו בכל פרקי הסדרה