ההקלטות המביכות של בני משפחת נתניהו

בזה אחר זה פורסמו ההקלטות של בני משפחת נתניהו. הבן יאיר והשיחות על בילוי במועדון חשפנות, ורעיית ראש הממשלה, שרה שנשמעה זועמת על יועץ התקשורת של המשפחה כשהיא מטיחה בו לנזוף בעורך שפרסם ידיעה מחמיאה על המשפחה, מבלי שציין בה שהיא פסיכולוגית. גם בנה, יאיר נתניהו כיכב בכותרות לאחר שהוקלט במהלך בילוי משותף עם שני חבריו במועדון חשפנות, כשהם דנים על מתווה הגז ועל חשפניות.

הנס של לוסי

שנה מטלטלת עברה על השחקנית לוסי דובינצ'יק אחרי שנפלה מהקומה הרביעית בדירתה ביפו, השתקמה ובמהלך האשפוז בבית החולים מצאה אהבה חדשה. אותה נפילה שינתה את חייה: על המיטה בבית החולים בו החלימה מהפציעה הקשה, דובינצ'יק הכירה את בן זוגה הנוכחי ולא עבר זמן רב עד שהזוג התבשר על הריון, ואיתו הגיעה גם הצעת הנישואים. מספר חודשים לאחר שהשתחררה מבית החולים, היא חזרה לשם, הפעם כדי ללדת את ביתם המשותפת.

מצבו הבריאותי של צביקה פיק

צביקה פיק בן ה-68 לרגע לא חדל מלהופיע מול קהל המעריצים הנאמן שלו, אך השנה נאלץ לקחת הפסקה לאחר שחש ברע בטיסה מלונדון לישראל. הרופאים החליטו להנחית את המטוס נחיתת חירום באוסטריה כדי להעניק לזמר טיפול מיידי. בימים שלאחר המקרה הופצו שמועות על החמרה במצבו הבריאותי, אך לאחר אשפוז ממושך בבית חולים בישראל הזמר השתחרר וחזר לביתו.

עדן בן זקן VS נטע אלחמיסטר ונועה בני

קשה היה להשאר אדישים לסכסוך המתוקשר בין כוכבות הביצה הצעירות, שהחל בעקבות סרטון חושפני של  בן זקן  שהודלף לרשת. הסרטון ככל הנראה צולם במצלמות האבטחה שבחדר ההלבשה בחנות בגדי הים של נטע אלחמיסטר ושותפתה נועה בני. הפצתו ברשת על ידי חשוד בפרשה גרמה למצב מביך בין השתיים, שאף התגלגלה לכדי התראה בפני תביעה מצד בן זקן.

החיים החדשים של קובי פרץ

אחרי שהורשע בשורת עבירות מס וריצה כמעט שנה במאסר בכלא מעשיהו, השתחרר הזמר קובי פרץ אחרי שנשיא המדינה החליט להקל בעונשו. עם שחרורו, חזר פרץ לבמות וכרגע לדבריו עובד על אלבום חדש.

מרים פרץ מרגשת מדינה שלמה

ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, הוענק פרס מפעל חיים למרים פרץ שהפכה לאם שכולה פעמיים, כשאיבדה שניים מבניה, אוריאל ואלירז פרץ ז"ל. מאז נפילת בניה, פרץ מקדישה את חייה לחינוך והנחלת המורשת היהודית והציונית בארץ ובעולם. פרץ ריגשה רבים בטקס הענקת פרס ישראל בו נאמה, ושר החינוך אף הורה ללמד בבתי הספר את הדברים.

תוצאות המשאל יפורסמו בתוכניות סיכום השנה של "אנשים" - ימים ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12