לפני כשלושה שבועות, היינו הראשונים לספר לכם כי דנית גרינברג ואליאב אוזן התגרשו באופן רשמי, אחרי שהחליטו להפתעת כולם לפרק את החבילה וללכת כל אחד לדרכו. מאז, השניים הקפידו להוריד פרופיל ולא להגיב על מניעי הפרידה, אך בשבוע האחרון הכל השתנה.

גרינברג הייתה הראשונה לפוצץ את הבועה כשפירסמה פוסט ובו סיפרה כי אוזן הוציא את כל המכשור מהקליניקה המשותפת שלהם. הוא, מצדו, מיהר להסביר כי הצעד נעשה באשמתה, מאחר ולא שילמה לעובדי המקום.

בראיון ל"אנשים", אוזן מספר על הפרידה ועל העסק המשותף: "מה שהיה לי מגניב בילדה בת 22, בגיל 35 כבר משתנה. יש מקרים בחיים שאתה לא יודע מול מי אתה עומד ואתה מגלה בן אדם אחר לגמרי. חמש שנים זו הייתה אשתי, ובאיזה שהוא שלב היא הפכה להיות האויב הכי גדול שלי".

"שמעתי על עצמי כל מיני דברים", הוסיף אוזן. "על רומנים, הסתבכויות, על אהבה לגבר שהוא חבר שלי, בגלל שזה נעים לשדך אותי לשף מפורסם".

בנוגע לפוסט שפירסמה גרושתו על מעשיו בעסק, הוא הסביר כי עשה את זה כפיתרון האחרון שנותר. "את העסק הזה פתחתי לפני שנה", סיפר אוזן. "גרושתי התחילה לעבוד בו לפני חמישה חודשים. פתחתי אותו עם מנהלת שניהלה את המקום, שגרושתי העיפה משם בבושת פנים. הבאתי עוד מנהלת, שגם אותה היא סילקה. החברה הזאת היא שלי".

עוד הוא הוסיף: "האינסטגרם שלי ומאות אלפי העוקבים שלי זה אך ורק מעבודה. זה לא מטוסיק חשוף, זה לא מקוקו למעלה וזה לא מנופשים, אני לא מחפש להוציא לאף אחד את העיניים. להוריד עוקב, להוריד שם משפחה, איפה את הולכת, מה קורה? דנית פשוט עברה איזה שהוא גבול מסוים. היא שיתפה כל עובר אורח בבית שלנו. הרגשתי שאונסים אותי".