החיים של שיר אלמליח ידעו לא מעט טלטלות בשנים האחרונות. לפני כמעט ארבע שנים, נפרדה הדוגמנית בת ה-30 ממי שהיה בן זוגה במשך עשור, הכדורגלן אלרואי כהן. הגירושים לוו בסערה תקשורתית גדולה לאחר שדווח כי כהן שקע בבעיית הימורים שבעקבותיה גם הסתבך בחובות. לאחר זוגיות קצרה עם צלם האופנה האיטלקי ג'וזף קראדו, פגשה אלמליח את מי שהפך לימים לבעלה השני – מייקל זנזורי, איש נדל"ן איטלקי בן 34 שקפץ מרומא לפגישת עסקים בישראל ועל הדרך סגר את עסקת חייו. בימים אלו מצפים אלמליח וזנזורי ללידת בנם הבכור.

בראיון לרתם איזק ששודר הערב (שבת) בתכנית "אנשים", סיפרה שיר על מערכת היחסים שלה עם זנזורי: "משהו באינטואיציה שלי אמר לי שהוא האחד, ואם הוא לא האחד, אני לא מעוניינת להיות יותר בזוגיות".

זנזורי ואלמליח התארסו כעבור ארבעה חודשי זוגיות בלבד במהלך חופשה זוגית באיי הבהאמה, וזאת לאחר שהצהירה שחתונה נוספת לא בהכרח על הפרק מבחינתה. "התבגרתי, אני שונה לגמרי ממה שהייתי במערכת היחסים הראשונה שלי. למדתי המון בתקופת הרווקות, ונהניתי גם מהלבד שלי. זה אולי משהו שהייתי צריכה בין לבין, השתנתי. נכנסתי לקשר הזה כשאני יודעת בדיוק מה אני רוצה מעצמי".

בחודש יולי האחרון נישאו שיר ומייקל באירוע גדול וחגיגי, אבל מעטים ידעו שמתחת לשמלה הלבנה והחיוכים הבוהקים, השניים מסתירים דרמה לא קטנה. פעמיים נכנסה שיר להריון, ופעמיים היא עברה הפלה. "בפעם הראשונה שגיליתי שאני בהריון ישבנו עם המפיקה של החתונה, ואני זוכרת שהייתי בלחץ. חיכיתי לארבע כדי להרים טלפון לאחות בקופת חולים ולשאול מה התוצאה. כשהיא אמרה לי 'את בהריון' לא ראיתי יותר כלום, לא את המפיקה ולא את המעצבות. פשוט ראיתי שחור, זה הלחיץ אותי ברמות".

מהר מאוד גילתה אלמליח שההריון לא שרד, אך בחודש שלאחר מכן, היא כבר הייתה בהריון פעם נוספת. כאמור, גם הפעם זה הסתיים בנסיבות לא בדיוק משמחות. "הגוף שלי השתגע, הפעם זה נפל בתחילת החודש השלישי. זה קרה ברומא. נחתנו ועל הבוקר התחיל לי דימום מאוד חזק. עשו לי בדיקת אולטרסאונד, ועם הדימום, אמרו לי שיש דופק. אמרתי 'תקשיבו, זה לא הגיוני, משהו קורה'. אחרי יומיים עשו לי בדיקת בטא ואמרו לי שזהו, זה בתהליך של הפלה. לא נכנסתי לא לדיכאון ולא לכעס. בסך הכל רציתי תשובה הגיונית למה שקורה עם הגוף שלי. סבלתי, נסענו לחופש ובסוף מצאתי את עצמי במשך שבוע שלם שוכבת במיטה".

שיר אלמליח ובן זוגה ברבנות, יוני 2019 (צילום: עופר חן)
עם הבעל, מייקל זנזורי|צילום: עופר חן

למה היה לך חשוב לפרסם את מה שקרה?

"היה לי חשוב שנשים יבינו שזה לא סוף העולם, שכמעט כל אישה עוברת את זה והכל בסדר, זה לא אומר שמשהו דפוק אצלך. יש דברים שהם לא בשליטתנו. נשים עוברות הפלות, מנסות ובסוף נכנסות להריון ומביאות ילדים והכל בסדר".

אם חשבתם שההריון יגרום לאלמליח להוריד קצב בקריירה, טעיתם בגדול. גם כיום, כשהיא בחודש החמישי להריון, היא משמשת כפרזנטורית של משרד התיירות, הד אנד שולדס ודנונה, ובימים אלו גם כשגרירה של המותג IconZ מבית פרטנר. "בהתחלה הייתי בשמירה, היה אסור לי להתאמן ולטוס. הרגשתי לא טוב, אבל המזל שלי הוא שהשמירה נפלה לי על החגים. כשחזרתי מהחגים העבודה חזרה, הבחילות עברו. זה מלמעלה, זה פשוט השתלב לי טוב עם העבודה".

שיר אלמליח (צילום: טל עבודי )
צילום: טל עבודי

למרות שנוכחות במדורי הרכילות היא כמעט הכרחית לדוגמנית, אחרי לא מעט שנים בתעשייה, אלמליח מעדיפה עכשיו להכתיב חוקים משלה. היא כמעט ולא מגיעה להשקות, אלא אם זאת השקה שהיא בעצמה מובילה. "אני לא אוהבת את זה. זה נראה על פניו מאוד זוהר, אבל זה כזה פייק. אין לי כוח לשחק את המשחק הזה, לחייך חיוך מזויף, להגיד שלום ולהסתובב עם כוס קאווה. זה לא אני".

את העקבים והשמלות הנוצצות, העדיפה אלמליח לזנוח כנראה לטובת פיג'מה ונעלי בית, לפחות בחלק מהזמן. "תנו לי לשבת עם כוס תה או קפה בבית עם בעלי. השואו אוף הזה פחות עושה לי את זה, גם כשמשלמים סכום נאה, וסירבתי להרבה סכומים נאים. לפעמים כל כך כיף לי בחיים החדשים האלה, עם הזוגיות וההריון, שאני נורא מפחדת שפתאום יהיה לי ילד וכלום לא יעניין אותי יותר. לפני שהיה לי את מייקל ולפני שנכנסתי להריון היה לי רק את הקריירה. עכשיו זה לא שם".