החלום של אסתר ויהונתן התגשם כחודש וחצי לאחר הזכייה בגמר MKR המטבח המנצח. הם פתחו מסעדה חדשה בצפת, שנקראת על שמם - אסתר ויהונתן, וזכו לביקורות משבחות. אלא שגם אחרי הגשמת החלום, נראה שהדרך רצופה במכשולים. כך למשל, הפסידו את כספי הזכייה בגלל החובות ופשיטת הרגל של המסעדה הקודמת שסגרו, וזה לא הכל.

בראיון לריטה גולדשטיין ב"אנשים", אסתר הודתה ששילוב חיי המשפחה יחד עם העסק המשפחתי, הם לא משימה פשוטה בכלל. למעשה, מאז הלידה הטרייה, היא הביאה את התינוק איתה למסעדה, ועל כך חוותה לא פעם רגשות אשם. "בשבוע הראשון הבאתי אותו איתי לפה, הייתי מציצה מהמטבח ורואה אנשים מרימים אותו מהעגלה, הוא הפך להיות ילד מסעדה".

וזה לא הכינוי היחיד שבו השתמשה אסתר. "אנשים זרים מרגישים שיש תינוק עזוב ולוקחים אותו. זה תינוק בעגלה שמישהו אקראי מרים אותו אחרי שהוא בוכה. היו לי רגשות אשם על הסיטואציה".

בנקודה הזאת, אסתר לא הסתירה את הדמעות, והסבירה לריטה מה עומד מאחורי הצפת הרגשות שהיא חווה: "את פשוט מדברת על כל הדברים שאני לא מספיקה לחשוב עליהם כל היום, את מציפה את זה, את רגשות האשם, המצפון. זה בשבילם, המסעדה הזאת בשביל הילדים".

"אנשים": א'-ה' ב-22:50, קשת, ערוץ 12