שבועיים לאחר סערת הסטורי של רותם סלע ותגובת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס יו"ר "ישראל ביתנו" שנמצא על סף אחוז החסימה לבחירות 2019, אביגדור ליברמן לפרשה. בראיון לניב גלבוע ב"אנשים" (הערב ב-22:50, קשת 12) טען שהכל חלק מספין, שנועד להסיח את הדעת מהאירועים שקרו באותו יום. "זה היה ביום שהשגריר הקטארי נכנס לרצועת עזה עם 20 מיליון דולר, שחילקו לארגון טרור ולמחבלים של החמאס", פתח ליברמן והוסיף: "ביבי כנראה ניסה להסיח את הדעת, ועשה על זה סיבוב. אני חושב שהיה פה ניסיון מאוד מתוחכם להסיח את הדעת, וניסיון מוצלח".

View this post on Instagram

רותם היקרה, תיקון חשוב: ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות ככולנו וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. הליכוד רק ביקש לחדד את השאלה המרכזית בבחירות האלה: זו ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל של יאיר לפיד וגנץ בתמיכת המפלגות הערביות. ללפיד וגנץ אין דרך אחרת להקים ממשלה וממשלה כזאת תערער את ביטחון המדינה והאזרחים. ההכרעה - עוד חודש בקלפי. יום טוב. @rotemsela1

A post shared by Benjamin Netanyahu נתניהו (@b.netanyahu) on

כזכור, רותם סלע העלתה סטורי בנוגע לראיון של שרת התרבות, מירי רגב, ב"פגוש את העיתונות", בו ביקרה הדוגמנית את דברי רגב ביחס לחבירה של בני גנץ למפלגות ערביות, ותקפה אותה על התייחסותה למגזר הערבי בטענה שישראל היא "מדינת כלל אזרחיה". בתגובה, העלה נתניהו פוסט משלו: "רותם היקרה, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד".

כעת, גם ליברמן מעביר ביקורת על גנץ, אלא שהוא לא התייחס אל החבירה עם המפלגות הערביות, אלא לניסיונו האזרחי: "מהיכרות שלי, אני לא חושב שהוא בשל להיות ראש ממשלה", טען ליברמן, "צריך להבין, האיש מגיע ללא שום ניסיון אזרחי. גם הניסיון האזרחי הקטן שיש לו, לא בדיוק מוצלח".

מי שעוד עלתה על הכוונת של ליברמן, היא רגב: "אני שומע אותה מסבירה שהיא בעד הפרדה בין נשים לגברים, אבל זו לא הדתה, זו צניעות. מירי רגב וצניעות, עלבון לתנועה הלאומית. שרת התרבות שגאה בזה שהיא מעולם לא החזיקה ספר של צ'כוב, זה עלבון לעם הספר".

בנוגע להאשמותיו של רביב דרוקר, שפרסם טור בעיתון "הארץ" בו מאשים את ליברמן בשחיתות, טען: "הכל סיפורים, הכל הרי המצאות. תראה, אנשים אובססיביים - חלאת המין האנושי כמו רביב דרוקר. תוך שנתיים, עושה שש תוכניות על אביגדור ליברמן".

"אנשים": א'-ה' ב-22:50, קשת, ערוץ 12