מבחוץ נראה שדנה גרוצקי (33) חיה את החלום. היא מוכרת לנו בעיקר מהתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שמשודרת מדי ערב בקשת 12, אבל לא רק. בעברה שימשה כפרזנטורית לחברות אופנה מובילות, הופיעה על שערי עיתונים ועבדה בתור עורכת של כמה תוכניות טלוויזיה מצליחות. אלא שלא כל הנוצץ זהב, ובחייה האישיים חוותה גרוצקי משבר כשהתגרשה ב-2017 מבן זוגה דאז, חיים שטרן, ועברה להתגורר ביבנה יחד עם ביתה.

"הייתי מאוד בודדה. מאוד מאוד בודדה ועצובה", שיתפה גרוצקי את ריטה גולדשטיין בראיון ל"אנשים" (22:40, קשת 12), "הבנתי שאני רוצה לחיות אחרת, שאני רוצה לתת לילדה שלי אמא אוהבת, נאהבת ושמחה. הרגשתי שנכשלתי. לא התחתנתי והבאתי ילדה לעולם במחשבה שאני אסיים את זה בגירושים, במחשבה שאני אצטרך לגדל את הילדה שלי לבד, מה זה לבד? עם הסדרי ראייה".

למרות שביום יום גרוצקי משדרת עסקים כרגיל, ובמיוחד על מסך הטלוויזיה, מאחורי הקלעים לא תמיד הכל כל כך פשוט. "קשה לי ממש. אני נמצאת יום יום על המסך, ואני נחשבת בן אדם מאוד חייכן, חיובי ואופטימי, אבל וואו, יש ימים שהדבר האחרון שבא לי זה ללכת לעבודה. הדבר האחרון שבא לי זה לשים את החיוך הזה, ולנהל את חיי כאילו הכל בסדר, כי לא הכל בסדר".

"אנשים": א'-ה' ב-22:40, קשת, ערוץ 12