למרות עשור שלם שחלף מאז שנפרדו, 2019 מתגלה כשנה מעניינות מאוד עבור סנדי בר ואקי אבני, שמככבים בכותרות מדורי הרכילות כאילו זה אמצע הניינטיז - היא בזכות קמפיין חדש שהחזיר אותה לימי "זבנג" העליזים, והוא בזכות היחסים המסקרנים עם ניקול ראידמן בתקופה האחרונה.

 אך לפני הכל, סנדי ואקי הם עדיין שותפים לגידול הילד המשותף שלהם, ליאם בן ה-14. השניים גרים בסמיכות זה לזה באזור הרצליה פיתוח ושומרים על קשר חברי ואוהב. בראיון לרתם איזק שישודר הערב (22:25, קשת 12), היא משחזרת את הימים שרק התחתנו ועל השוני שבין סנדי של פעם - לזו של היום.

"אני זוכרת שכשהתחתנו אמרתי לאקי, 'בוא נזמין 50 איש ונעשה את זה בגינה', ובסוף זה הפך לחתונה של אלף איש.  היום אני פשוט אחרת, אני במקום שבו את הרגעים האינטימיים - אני רוצה שיהיו ממש אינטימיים".

היה בא לך עוד ילד?

"יכול להיות, לא יודעת. הייתה תקופה שיותר חשבתי על זה, לפני שנתיים. אבל זה קצת עבר. הרפיתי מזה, השלמתי עם זה שלא יהיו עוד. יכול להיות שיהיה, אבל יכול להיות שגם לא יהיה".

אקי אבני, סנדי בר (צילום: יחסי ציבור)
עושים הכל בשביל שיהיה מאושר. בר, אבני ובנם ליאם|צילום: יחסי ציבור

איך הקשר בינך לבי אקי היום?

"סבבה".

אתם גרים בסמוך.

"מה זה סמוך, 150 מטר, משהו כזה".

יש דבר כזה גרושים ידידים?

"אנשים מבינים שדרכיהם נפרדות לדרכים אחרות, אבל אם אתה רוצה יש את השיתוף ההדדי. אם אני יודעת שטוב לו - אני יודעת שטוב לבן שלי, והפוך. זה הכל".

את היית אפילו בחתונה שלו, שזה דבר שכבר מגיע לך עליו כמה נקודות.

"היה לי חשוב להיות ברגע הזה, שהילד שלי עומד שם ואבא שלו מתחתן שוב - אז להיות איתו ולתת איזה יד".