רגע לפני הגמר הגדול של "בית ספר למוסיקה" (מוצ"ש אחרי החדשות בקשת 12): אגם בוחבוט, שהייתה התלמידה המצטיינת בתוכנית, הגיעה לאולפן של אופירה וברקוביץ' והתייחסה לחוויה בתוכנית. "אסירת תודה שהצעד הראשון שלי בקריירה היה בתוכנית הזו".

אגם סיפרה גם על קריירת המשחק שהחלה לטפח. "לפני שחלמתי להיות זמרת חלמתי להיות שחקנית. משחק זה משהו שתמיד עניין אותי ואני עושה אודישנים מגיל 12, אבל לא התקבלתי עד השנה שעברה".

אופירה וברקוביץ' הכינו לאגם בוחבוט הפתעה והכניסו לאולפן את זוהר זכרוב, נעמה אדרי, ומיכאלה שר, תלמידי "בית ספר למוסיקה". כשנשאל אם הקרובים אליו ידעו על הכישרון שלו ענה זוהר: "מי שהכיר אותי לפני ידע שאני שר". התלמיד המוכשר התייחס גם לתגובות החמות שהוא מקבל. "התגובות בפנימייה מדהימות, חיזקו אותי שם ונתנו לי את כל שצריך. עזבתי השנה את הפנימייה וחזרתי הביתה לנשר".

נעמה התייחסה גם כן לפרגונים היא מקבלת: "עברתי לבית ספר חדש ולפנימייה וחשבתי שזה יהיה ממש קשה כי יחשבו שאני סנובית, אבל מקבלים אותי שם בצורה הכי מדהימה שיש. כולם ממש מתוקים ונחמדים".

אגם התייחסה גם היא לעונה הנוכחית של "בית ספר למוסיקה" ולילדים בבית הספר: "זו עונה מטורפת, יש כל כך הרבה ילדים מוכשרים".

".

מרגש: הדואט של אגם בוחבוט וזוהר זכרוב  (צילום: מתוך
מתוך "אופירה וברקוביץ'"|צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12

לסיום, ביצעה אגם את השיר ששרה באודישן ל"בית ספר למוסיקה": יא מאמא ומי שהצטרף אליה היה זוהר זכרוב. יחד, סיפקו השניים ביצוע מרגש ובלתי נשכח.

מרגש: הדואט של אגם בוחבוט וזוהר זכרוב  (צילום: מתוך
מתוך "אופירה וברקוביץ'"|צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ", קשת12