זו הייתה ה-עונה של יוגב מלכה. אפס נפילות לבריכה, באזרים מהירים יותר משמלא גם במוקדמות וגם בחצי הגמר - לא סתם הוא סומן מהרגע הראשון כיורש הפוטנציאלי. בגמר שנערך אמש (שבת) מלכה מימש את ההבטחה והפך בן לילה לאייקון נינג'ה אמיתי, ומי שכעת, אחרי הפרישה של שמלא, עשוי לתפוס את ההובלה.

באחד ממכשולי הגמר מלכה נפצע באצבע, אבל בכל זאת הצליח לסיים את שלב 3 וזכה לטפס על המידוריאמה. על אף הפציעה, הגיע לפסגת ההר ב-29 שניות: הישג אדיר, בטח למתמודד בשנתו השנייה בנינג'ה, אך לא מספיק בערב הזה בשביל התואר. שמלא, שעלה לפניו, סיים את ההר ב-26 שניות והוכתר כנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. מלכה יצטרך לחכות לשנה הבאה כדי להשלים את המשימה.

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
"בספורט הזה הכל יכול לקרות, לטובה ולרעה". יוגב מלכה|צילום: עודד קרני

אחרי הגמר, שיתף מלכה את עוקביו באינסטגרם בתחושות. "מלחמת חיי. איזו עונה זו הייתה. שנה שלמה של אימונים שהתנקזו לרגע אחד", פתח מלכה את דבריו, "הייתי מוכן יותר מאי פעם, אבל הפציעה הזו לא הייתה חלק מהתוכנית שלי - בלשון המעטה. וכן, זה צבט. עדיין קצת צובט, אבל אין מאושר ממני על המלחמה הזאת. אני יודע שנתתי את הכל ואני סופר מרוצה מהתוצאה. אין תירוצים, רק עבודה קשה".

"בספורט הזה הכל יכול לקרות, לטובה ולרעה. מבחינתי נינג'ה זה אחד שמסוגל לעבור כל מכשול לא משנה מה עומד בדרך, ואני מרגיש שללא ספק עשיתי את זה. טיפסתי את המידוריאמה למרות ה-כ-ל ואין מאושר ממני. תמיד צריך לזכור לומר תודה על מה שיש וליהנות מהתהליך. אני רוצה לתת המון כבוד ליובל שמלא על הניצחון. שמח שסגרת את המעגל הזה, אתה ספורטאי מדהים. תודה לכולכם על האהבה, הפרגון והאמונה במהלך המסע הזה, ותזכרו - עבודה קשה משתלמת". מלכה, מחכים לך בעונה הבאה.