העונה הרביעית של "נינג'ה ישראל" כבר יצאה לדרך והביאה עימה מתמודדים חדשים שינסו לעשות הכל על מנת להיות הראשונים שיכבשו את הר מידוריאמה. היום (שישי), אלכס חזנוב ויהונתן ביטון שנחשב לאחד הטאלנטים הצעירים והמבטיחים של התוכנית, סיפרו על יחסי הכוחות בין הצעירים לוותיקים לאורך התוכנית. בנוסף לכך, המטפס הבינלאומי סיפר על התוכניות העתידיות שלו בתחום.

"אני פגשתי את יהונתן בהכנות לעונה הקודמת. הוא התחיל להתאמן לנינג'ה לפני שהוא התקבל הוא לא כמונו. ילדים כמו יהונתן מתאמנים כל החיים לנינג'ה", סיפר חזנוב על ההיכרות הראשונה עם הפרטנר שלידו, ששיתף במה גרם לו להתאהב בתחום. "תמיד הייתי היפראקטיבי: שחיתי, שיחקתי כדורסל, ואז הלכתי למכון נינג'ה והציעו לי לעבוד שם. לאט לאט התחלתי להתאהב ולהשקיע בספורט הזה".

בהמשך, חזנוב שיתף בכך שבשונה מהעונות הקודמות, ההחלטה להגיע לא הגיעה כל כך בקלות. "בעונה השלישית באתי לנצח ולא משנה מה, והשנה התלבטתי מאוד אם לבוא. יש לי תחרויות טיפוס, קריירה וכנראה שלא אהיה באותה רמה פיזית. החלטתי לבוא כי הצלחתי לשכנע את עצמי שאהנה ולא משנה מה. באתי פעם ראשונה להנות מהמעמד", אמר והוסיף על יחסי הכוחות בין הוותיקים לצעירים. "אני מגיע לנינג'ה ובאים כל הילדים האלה כדי להרשים. ומה הבעיה? הם מצליחים".

בסיום, חזנוב סיפר על התוכניות העתידיות בנוגע לקריירת הטיפוס שלו והציב תאריך פרישה עתידי. "הייתה לי תקופה לא פשוטה בקריירה. קצת נמאס לי מהאימונים והיה לי קשה. החלטתי שזה מה שאני אוהב ולתת לזה עוד צ'אנס. ככל הנראה אחרי 2024 אני פורש ככל הנראה מטיפוס תחרותי".