סיכום הטבלה בתום הערב הראשון של מקצה המוקדמות החמישי 

אדם דיין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
טבלת תוצאות מקצה חמישי ערב ראשון|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

23:03 - "טים ספיידי" על המפה: אדם דיין לחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-3 שניות
אדם דיין, מורה לאומנויות לחימה ותנועה, הוא סגן אלוף העולם בטאי צ'י המכונה "שיפו" שפירושו מאסטר בסינית. בעונה שעברה העפיל עד לגמר אחרי ביצועים מעולים במוקדמות ובחצי הגמר.

דיין הסתער על המסלול, בתוך חמש שניות סיים את הסטפר המתכווץ ועבר גם את הטוויסטר הכפול בקלילות ובמהירות. הוא טס את גשר הקפיצים ואחרי חצי דקה בלבד התייצב בנקודת הפיצול ובחר בצד B. מאחז אחר מאחז הוא עבר את הקיר השקוף ונחת בבטחה בצד השני של הבריכה. בגלגלי הענק, חישב היטב את צעדיו, טיפס על הגלגל הראשון, עבר יפה בין הקרונות, סיים גם את הגלגל השני ונחת על המזרון. דיין היה מאוד קרוב לטפס את המגה קיר ומשלא הצליח, רץ את הקיר הרגיל ולחץ על הבאזר אחרי קצת יותר מארבע דקות.

אדם דיין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
אדם דיין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אדם דיין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
אדם דיין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:56 - גיבור העל הראשון במים - מישה שיינין נפל למים במכשול החמישי (03:17)
הכירו את נבחרת גיבורי העל של לביא "ספיידרמן" מלבסקי: מישה שיינין - "מוטיבציה מן", ארז זיו - "האיש והדרקון", אלדד בבאי - "חתיך העל" ואדם דיין - "המאסטר". כן כן, אחרי הנפילה הכפולה והכואבת בעונה הקודמת ספיידרמן חוזר למסלול כדי לנקום כשהוא מחוזק בארבעה חברים, גיבורי על בפני עצמם. הראשון מביניהם לעלות על המסלול השנה הוא מישה שיינין.

בשנה שעברה שיינין בן ה-18 הפתיע את כולם כשטיפס את המגה קיר במוקדמות, סיים יפה גם את מסלול חצי הגמר והגיע עד למכשול השמיני בשלב הראשון בגמר. האם ישחזר את ההישגים היפים גם השנה? מישה טס את הסטפר המתכווץ, סיים את הטוויסטר הכפול בזריזות ועבר יפה גם את גשר הקפיצים. מישה בחר במסלול A, צלח יפה את שלושת הקולבים והמשיך לעצבי הברזל הבלתי אפשריים. הוא עבר טוב את הלוח הראשון, המשיך ללוח השני, סיים גם אותו בקצב טוב ועבר ללוח השלישי, אלא ששם התקשה עם הדוקרנים הנשלפים ונפל למים, מאוכזב.

טים ספיידי מתכוננים למסלול (צילום: מתוך
"טים ספיידי"|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12
טים ספיידי מתכוננים למסלול (צילום: מתוך
מישה שיינין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

מישה שיינין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
מישה שיינין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:42 - "החיים מסתובבים כמו בגלגל ענק": אבידור הלי נפל למים במכשול החמישי (02:35)
אבידור הלי, בן 24 מאשקלון, לא זז בלי הסקייטבורד שלו - אבל האם כישורי הגלישה יסייעו לו במסלול הנינג'ה? הוא חצה יפה את הסטפר המתכווץ, קפץ לטוויסטר הראשון, זינק מיד לשני, התייצב, קפץ לרשת וחצה אותה אל המזרון. הוא טס את גשר הקפיצים, הגיע לנקודת הפיצול ובחר במסלול B. הלי טיפס על הקיר השקוף, עבר בין מאחז למאחז במהירות ובלי יותר מדי תכנון מוקדם, אבל עשה זאת יפה והמשיך לגלגלי הענק. הוא טיפס על הגלגל הראשון, התקשה במעבר בין הקרונות, במאמץ רב עבר לגלגל השני אלא שאז תש כוחו והוא התרסק לבריכה.

אבידור הלי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
אבידור הלי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אבידור הלי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
אבידור הלי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:37 - "רומיאו, הו רומיאו": אריאל דראמי נפל למים במכשול השני (00:32)
לאריאל דראמי, בן 21 מבת ים, מציל במקצועו, יש וידוי נוגע ללב: הוא מאוהב ברותם סלע. "הסיבה המרכזית שאני כאן זה לא הספורט, באתי לפגוש את רותם סלע", הודה דראמי, "רותם היא שדרנית מעולה, נחמדה תמיד, היא מצחקקת, יש לה חיוך יפה. גם משכילה וגם יפה". האם דראמי יצליח להגיע אל הבאזר ולפגוש אותה אחרי שנים של אהבה מרחוק? אחרי שהגיש לרותם זר פרחים עלה על המסלול, עבר יפה את הסטפר המתכווץ אבל לא שרד את הטוויסטר הכפול ונפל לבריכה.

אריאל דראמי מתכונן למסלול (צילום: מתוך
מעניק לרותם את הזר. אריאל דראמי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אריאל דראמי מתכונן למסלול (צילום: מתוך
אריאל דראמי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:30 - הלילה הוא הפתיע: הדר אילי נפל למים במכשול החמישי (03:56)
הדר אילי, בן 28 מתל אביב, הוא מאמן כושר שמעביר אימוני תנועה, גמישות וכוח לסלבס, בין השאר גם לשחקניות האהובות חני נחמיאס ומיקי קם. השתיים התייצבו בנמל חיפה על אף השעה המאוחרת כדי לעודד אותו ולתמוך בו. לא בכל יום כוכבות כאלה גדולות מגיעות למסלול הנינג'ה, האם הן ייתנו לו את הכוח הנדרש לסיים את המסלול וללחוץ על הבאזר?

אילי צלח את הסטפר המתכווץ, זינק יפה מהטוויסטר הראשון לשני, התקשה מעט להתייצב אבל הצליח לזנק לרשת ולנחות בבטחה על המזרון. הוא רץ יפה את גשר הקפיצים, בחר במסלול B והמשיך לקיר השקוף. מאחז אחר מאחז הוא התקדם לאט אבל בטוח לעבר הצד השני של הבריכה והמשיך לגלגלי הענק. הוא טיפס על הגלגל הראשון, ניסה להתקדם בין הקרונות אבל בשלב זה אפסו כוחותיו והוא נפל למים.

הדר אילי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
הדר אילי |צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12
הדר אילי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
מיקי קם וחני נחמיאס בלחץ|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

הדר אילי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
מחבק את רוני דואני. הדר אילי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:06 - הטסטים השתלמו: נמרוד וילנר רוזנברג לחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-3 שניות
נמרוד וילנר, בן 34, נשוי פלוס אחד, הוא מורה לגיאוגרפיה במקצועו - וגם נינג'ה. "אני קופץ כמו קוף ומתנהג כמו קוף, אז אני נינג'ה", סיפר בחיוך. גם וילנר שימש כטסטר בעונה שעברה ובדק האם המסלול קשה מדי, קל מדי ואם חלילה אפשר להיפצע באחד המכשולים.

וילנר עבר מצויין את הסטפר המתכווץ, קפץ לטוויסטר הראשון, התייצב, עבר יפה לשני, התקשה מעט בנדנוד, זינק בסוף לרשת ונחת נמוך אך לא נגע במים. הוא כמעט מעד בגשר הקפיצים, אבל הצליח לסיים אותו ובנקודת הפיצול בחר בצד B. וילנר טיפס על הלוח הגדול, עבר בין המאחזים האדומים ונחת בבטחה על המזרון. בגלגלי הענק, הוא טיפס על הגלגל הראשון, תמרן בין הקרונות, התעייף אבל הצליח לסיים גם את הגלגל השני ולהגיע לקיר. וילנר בחר לנסות את המגה קיר, לא הצליח, המשיך מיד לקיר הרגיל, טיפס אותו בהצלחה ולחץ על הבאזר. 

נמרוד וילנר רוזנברג באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
נמרוד וילנר רוזנברג|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12
 

נמרוד וילנר רוזנברג באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
נמרוד וילנר רוזנברג|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:00 - איזה עצבים: יואב ברק נפל למים במכשול החמישי (03:09)
יואב ברק בן ה-24 גר בקדימה-צורן, מטפס ומתאמן לנינג'ה. בעונה שעברה הגיע למיונים, סיים את התהליך אבל בסוף לא השתתף בעונה. "זאת לא הסביבה הטבעית שלי, המצלמות והטלוויזיה", העיד. יואב שימש כטסטר של המסלול, אבל השנה זה כבר לא מספיק לו: "להדגים את המכשולים זה כיף, אבל יש את הצביטה בלב כי בא לך לעשות את זה בעצמך".

יואב טס את הסטפר המתכווץ בקלילות, זינק על הטוויסטר הראשון, התייצב, עבר לשני וממנו קפץ אל הרשת. בגשר הקפיצים חישב את צעדיו היטב וסיים אותו בהצלחה. הוא בחר במסלול A, תפס בקולב הראשון, התנדנד, ייצר סווינג צידי, קפץ לקולב השני, התנדנד שוב, תפס את השלישי ונחת על המזרון. בעצבי הברזל טיפס על המוט, סיים עם הלוח הראשון, עבר טוב ללוח השני, אך איבד כוחות, ניסה בשארית כוחותיו לעבור ללוח השלישי, לא הצליח ונפל לבריכה. 

יואב ברק ונמרוד וילנר רוזנברג מתכוננים למסלול (צילום: מתוך
יואב ברק|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12
 

יואב ברק באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
יואב ברק|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:52 - ניצח את קללת הכדורגלנים: יובל פיבן נפל למים במכשול החמישי (03:06)
יובל פיבן, בן 18 מראשון לציון, הוא תלמיד י"ב ושחקן כדורגל בקבוצת הנוער בני יהודה. אחיו, שחר פיבן, משחק במכבי תל אביב. "עד עכשיו, בעונות הקודמות של הנינג'ה, לכדורגלנים לא הלך כל כך טוב. האמת, הלך להם די גרוע", הודה לפני העלייה למסלול. האם פיבן ישבור את הקללה?

פיבן צלח בזריזות את הסטפר המתכווץ, זינק לטוויסטר הראשון, עבר לטוויסטר השני וממנו זינק לרשת. בגשר הקפיצים הוא היסס מעט אבל רץ יפה, בחר במסלול A והתקדם לשלושת הקולבים. פיבן תימרן יפה בין שלושת הקולבים ובכך, הפך לכדורגלן הראשון שהגיע למכשול החמישי במסלול הנינג'ה. בעצבי הברזל, המכשול הקשוח שהפיל את ג'סי גראף למים וזכה ל-0% אחוזי הצלחה באוסטרליה, פיבן טיפס על המוט, עבר את הלוח הראשון בהצלחה, סיים יפה גם את השני אבל בשלישי התקשה עם הידיות הנשלפות, איבד אחיזה ונפל למים. 

יובל פיבן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
יובל פיבן |צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12
 

יובל פיבן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך
יובל פיבן |צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:44 - אלה המכשולים שמחכים למתמודדים במקצה זה
אל הסטפר המתכווץ בתחילת המסלול והקיר הכפול בסיומו, מצטרפים הערב המכשולים הבאים: המכשול השני הוא הטוויסטר הכפול בו המתמודדים יצטרכו להגיע באמצעות שני טוויסטרים עד לרשת ואז לחצות אותה בזהירות מבלי לגעת במים. מיד אחריו גשר הקפיצים, כשעל המתמודדים לחצות גשר המורכב משלושה קפיצים גמישים ועליהם משטחי דריכה צרים.

הטוויסטר הכפול (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גשר הקפיצים (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

המתחרים שיבחרו בצד A יפגשו את מכשול שלושת הקולבים שידרוש מהמתמודדים לחצות שלושה קולבים מתנדנדים בדרך למזרון ומכשול עצבי הברזל האימתני. במכשול זה, המתמודדים יצטרכו לעבור בין שלושה משטחים באורכים משתנים הממוקמים בזוויות שונות באמצעות 28 דוקרנים.

שלושת הקולבים (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מכשול עצבי הברזל (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

בצד B ימתינו למתמודדים מכשולי הקיר השקוף וגלגלי הענק. בקיר השקוף, המתמודדים יצטרכו לחצות קיר טיפוס שקוף שאורכו חמישה מטרים באמצעות 14 מאחזי טיפוס לידיים ולרגליים. בגלגלי הענק, על המתמודדים לטפס על שני גלגלי ענק שלכל אחד מהם 12 מאחזים מתנדנדים. עליהם להתקדם בכיוון השעון ולאחוז טוב טוב במאחזים, מפני שכשיגיעו לראש גלגל - הוא יתחיל להסתובב.

מכשול הקיר השקוף (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

מכשול גלגלי הענק (צילום: מתוך
מכשול גלגלי הענק|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:42 - מקצה המוקדמות החמישי יוצא לדרך
תשכחו מ"הנוקמים", תשכחו מ"ליגת הצדק" - הערב, לביא "ספיידרמן" מלבסקי חוזר למסלול הנינג'ה כשהוא מחוזק בנבחרת גיבורי על שמארוול רק יכולה לחלום עליה. האם יצליח לתקן את הפאדיחה הגדולה מהשנה שעברה? עוד הערב, שני מתמודדים שהיו בעבר הטסטרים של המסלול ורוצים לשחק בליגה של הגדולים ומאמן הסלבס שהביא לנמל חיפה שתי מעודדות מפתיעות: חני נחמיאס ומיקי קם. מי יהיו החמישה הטובים ביותר שיעלו לשלב חצי הגמר בסוף המקצה?

טים ספיידי (צילום: מתוך
טים ספיידי באים לנצח|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12