מאמן הכושר הדר אילי (28) כבר רגיל להיות בחברת מפורסמים. הוא מאמן את אגדות הבמה חני נחמיאס ומיקי קם במכון הכושר שבבעלותה של רוני דואני, ושם גם ראה את אסי עזר לא פעם באימון. למרות שנפגשו במספר הזדמנויות, את השיחה העמוקה שאילי תמיד חלם לעשות עם עזר, הוא הצליח להגשים רק כשהגיע למחנה האימונים של נינג'ה ישראל (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12).

"לפני עשר שנים יצא הסרט של אסי עזר 'אמא ואבא יש לי משהו לספר לכם'", שיתף הבוקר (שישי) את גלית ויואב, "הסרט הזה מאוד השפיע עליי ועזר לי להרגיש יותר טוב עם עצמי כילד בן 18 שנמצא בפחדים על הזהות המינית שלו, לצאת החוצה ולדבר עם ההורים שלו. דאגתי שההורים שלי יצפו בסרט אבל לא ראיתי איתם, הצצתי מהמסדרון לבדוק שהם רואים".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"אני חושב שיש הרבה פרטיות בחיים אישיים, בזוגיות ובבחירות שיש לבן אדם", הסביר אילי את השליחות שמרגיש מעצם חשיפתו בטלוויזיה, "גם מההורים שלי שמעתי את המשפט 'מה זה מעניין מה אתה עושה במיטה', אבל כשיש הזדמנות להשפיע על הקהל שעכשיו צופה ולגרום לדור הצעיר להרגיש יותר בנוח ולבחור נכון, בעצמם, בחיים שלהם, ושיגיעו להשלמה וקבלה עצמית, אז זאת המטרה. צריך לוותר על הפרטיות שלך ופשוט לדבר על זה, לעשות את זה".

את האהבה לכושר אילי קיבל רק בגיל 18. "עד אז הייתי כמו הרבה בני נוער אחרים מול המחשב, הרבה מדיה על הספה. הכושר הגיע מהמחשבה של ילד בן 18 שפתאום רוצה להראות טוב. אתם אומרים שאני זז יותר מדי ואנשים שצופים בנינג'ה רואים אותנו כגיבורי על על המסלול, אבל הם יושבים בבית ואין להם מושג למה הם מסוגלים".