מקצה חצי הגמר האחרון בהחלט של "נינג'ה ישראל 2021" יצא לדרך, ועל המסלול יעלו אלופי הנינג'ה - יובל שמלא, מנצח העונה הראשונה, וגיל מרנץ, מנצח העונה השנייה. לשניים האלה לא יספיק באזר וכרטיס לגמר, הם רוצים לנצח אחד את השני ואת שאר מתמודדי המקצה ולהתמקם במקום הראשון בטבלה.

המתמודד הראשון שעלה הערב על המסלול הוא יונתן "ג'וני" יגן, הגולש הכובש מאילת. בחצי הגמר הקודם הוא נפל על המכשול הראשון ונשאר מחוץ לגמר, השנה הוא לא היה מוכן להתפשר על פחות מבאזר: "מהשנה שעברה אני חושב על הגמר וכמה שאני רוצה להגיע אליו", הודה ג'וני, "אני מאמין בעצמי ורואה את הערב הזה נגמר בבאזר". אחרי פתיחה מצויינת וצליחת שלושת המכשולים הראשונים, הוא הגיע אל מעבר החצייה, מעד ונפל לבריכה. מאוכזב ושבור לב, ג'וני פרץ בבכי כשהבין כי גם השנה ככל הנראה לא יעפיל לגמר.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

ג'וני יגן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
התרגלנו לראות אותו מחייך. ג'וני יגן|צילום: עודד קרני

ג'וני יגן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
בכינו יחד איתו. ג'וני יגן|צילום: עודד קרני

מאמן הכושר ליעד יודלא התחרה בגמר העונה הראשונה וסיים במקום ה-13. הערב הוא רוצה להבטיח את מקומו בגמר ושם לשפר את ההישג שלו מלפני שנתיים. בקצב מצויין יודלא סיים את שלושת המכשולים הראשונים, הגיע למעבר החצייה שבו נפל ג'וני וצלח גם אותו. בסולם הסלמון הוא הקפיץ יפה את המוט ארבע פעמים, איבד טבעת אחת בווים לשמיים אבל הצליח להתאושש מזה, לסיים את המכשול ולהתקדם אל המוט הטלסקופי. בזינוק אל המוט איבד אחיזה ונפל למים אחרי 5 דקות ו-21 שניות. האם זה יספיק לו לגמר?

ליעד יודלא בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מאמן הכושר שרוצה שוב גמר. ליעד יודלא|צילום: עודד קרני

ליעד יודלא בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הצלה כזאת מדהימה עוד לא ראינו. ליעד יודלא|צילום: עודד קרני

פיליפ אנופרייב צם 20 שעות ביממה. על מסלול המוקדמות הוא עלה אחרי 13 שעות צום ובכל זאת הגיע לבאזר, הערב הוא הוזנק אחרי 17 שעות צום - האם גם הפעם יסיים את המסלול? על אף שהוא לא מחבב סווינגים, אנופרייב סיים בקלילות את חמשת המכשולים הראשונים והגיע אל המוט הטלסקופי. הוא הצליח לקפוץ לאורך המסילה ואף לשרוד את המעצור האדום, טס אל הבניין, טיפס קומה אחרי קומה ולחץ על הבאזר אחרי 6 דקות ו-28 שניות.

פיליפ אנופרייב בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
כל זה - אחרי 17 שעות צום. פיליפ אנופרייב|צילום: עודד קרני

פיליפ אנופרייב בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
האם הבאזר הזה מבטיח לו גמר? פיליפ אנופרייב|צילום: עודד קרני

גור ארד, אחד המתמודדים הכי מפתיעים העונה, הקדיש את השנים האחרונות כדי להכין את עצמו לקראת תחרות הנינג'ה. הוא הקריב הרבה בשביל זה, התאמן בלי סוף - ואחרי הביצוע המדהים במוקדמות הוכיח שהוא לגמרי יכול לקחת את הכתר משמלא ומרנץ. אחרי פתיחה מצויינת על מסלול חצי הגמר גור מעד במעבר החצייה, אבל הצליח להציל את עצמו ולסיים את המכשול. במוט הטלסקופי, הוא עבר בהצלחה את המעצור האדום במסילה אבל איבד אחיזה במוט ונפל לבריכה אחרי 5 דקות ו-26 שניות.

גור ארד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
יספיק לו לגמר? גור ארד|צילום: עודד קרני

גור ארד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אחד המתמודדים המפתיעים העונה. גור ארד|צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

גיל מרנץ חווה את המשבר הגדול ביותר בשלב המוקדמות, כשנפל בגשר הקוביות שלא באשמתו. אחרי שהתברר כי נעשתה טעות אנוש בסידור הקוביות, מרנץ זכה להזדמנות שנייה שהסתיימה בבאזר מרגש. לחצי הגמר הוא מגיע כששאלה אחת גדולה מרחפת מעליו: האם יצליח לשים את הדרמה הענקית הזאת מאחוריו או שאת ההשלכות שלה נרגיש גם הערב?

מרנץ זינק מצויין על הפטיש וממנו קפץ אל הרשת, התנדנד אל דרך הצינורות, עבר אותם יפה והתקדם לקימורים המסוכנים. אחרי שטס גם את המכשול הזה הגיע למעבר החצייה, המכשול שאולי הכי חשש ממנו בגלל התקרית במוקדמות. הוא צלח מדהים את המעבר, קפץ מיד אל סולם הסלמון, תקתק אותו ועבר בקלילות גם את הווים בשמיים. תוך שלוש דקות בלבד הגיע אל המוט הטלסקופי, עבר אותו בתצוגת תכלית מדהימה ומיהר אל הבניין. חומה אחרי חומה וחבל אחרי חבל הוא טיפס אל הבאזר ולחץ עליו בזמן מדהים: 5 דקות ו-6 שניות. מנצח העונה שעברה כבש נכון לעכשיו את המקום הראשון במקצה הזה - והוא בדרך אל הגמר.

גיל מרנץ בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
שום דבר לא יעצור בעדו. גיל מרנץ|צילום: עודד קרני

גיל מרנץ בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לשמלא יש סיבה אמיתית לדאגה. גיל מרנץ|צילום: עודד קרני