מישה "מוטיבציה מן" שיינין חזר אמש (שבת) למסלול "נינג'ה ישראל" כחלק מ"טים ספיידי" האגדי, ואמנם לא סיים את המסלול השנה אבל הוא ממוקם כרגע במקום הרביעי במקצה. בפרק הבא נדע האם ישמור על מקומו בחמישייה הראשונה ויעפיל לחצי הגמר אבל בינתיים, גילינו שמישה עשה לאחרונה צעד משמעותי שגרם לו להיראות אחרת לגמרי.

את מישה פגשנו לראשונה במוקדמות העונה הקודמת, אז עלה על המסלול בנונשלנטיות וסיים אותו אחרי 9 דקות ארוכות ומגה קיר אחד מגה מפתיע. באותו הערב הוא הציג לראווה את רעמת השיער השופעת והמרשימה שלו, זו שבגללה יצא למסלול חצי הגמר 20 שניות אחרי שנשמע צופר ההזנקה, רק בגלל שהיה עסוק באיסוף השיער לקוקו. בעת האחרונה, מישה החליף את הגלימה האדומה במדים ירוקים, התגייס לצה"ל ונאלץ להיפרד מסימן ההיכר שלו. כיום, הוא משרת כמפקד טירונים במגל.

מישה שיינין לפני ואחרי (צילום: עודד קרני; אינסטגרם
מישה שיינין, לפני ואחרי|צילום: עודד קרני; אינסטגרם "נינג'ה ישראל"

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

יותר שיער או פחות, גלימה אדומה או בלעדיה, מישה הוא לגמרי מתמודד של גמר ואנחנו מחכים במתח לגלות האם התוצאה שהגיע אליה העונה, המכשול החמישי (עצבי הברזל) ב-3 דקות ו-17 שניות, תספיק לו וכמובן - האם לביא "ספיידרמן" מלבסקי, מנהיג חבורת גיבורי העל, יחזיר השנה את הכבוד האבוד אחרי הנפילה הכפולה והכואבת.