לצד כוכבי העונה הראשונה אדם ברוטמן, מתן בלו וכמובן יובל שמלא, מתמודד נוסף שהצליח להתבלט בעונה השנייה של נינג'ה ישראל הוא מיתר גלעדי. הוא סומן כבר מההתחלה כמתמודד מבטיח לניצחון, אך דרכו של גלעדי בתכנית הסתיימה אמש כשהוא נפל למים בחלקו הראשון של הגמר. גלעדי לא יזכה לקחת חלק בחלקו השני של הגמר שיערך הערב (אחרי החדשות, ערוץ 12).

הנפילה של גלעדי בגמר הייתה לא פחות מטראגית. הוא צלח את כל המכשולים בחיוך ובקלילות, אבל דווקא סנטימטרים ספורים מהבאזר, הוא נפל למים כשלא הצליח לתפוס את הרשת. כעת מסתבר שהנפילה הזו הייתה כואבת לא רק במובן המנטלי, אלא גם הפיזי. "נפצעתי במהלך המסלול, יש לי עדיין צלקת", סיפר הבוקר גלעדי בתכנית פאולה וליאון. "אמרתי אאוץ', לא שומעים את זה במסלול, ואז פשוט המשכתי. רק למעלה כשהגעתי לאסי הבנתי שיורד לי דם. הוא הביא לי טישו וצעק לי 'זה במצח, תנגב את הדם'".

גלעדי אמנם הגיע לנינג'ה ישראל רק בעונה הנוכחית, אבל מסתבר שגם קודם הוא הכיר את המסלול מקרוב. הוא שימש כטסטר, בוחן מכשולים, ולאחר מכן החליט להתמודד בתכנית כמתמודד מן המניין. לעונה הבאה הוא יגיע רק אם יהיה בטוח בניצחון שלו, הוא הבהיר.

"זלזלתי בקפיצה", מודה גלעדי. "אני תחרותי, אבל זה לרוב כמו משחק בשבילי. כן, הייתה לי אכזבה, אבל זה עבר לי מאוד מהר. לדעתי אם הייתי עובר זה היה נראה פחות טוב מהנפילה הזאת. הנפילה הזאת הייתה פשוט מושלמת".

גלעדי אמנם מחזיק בחגורה שחורה בקרב מגע, אבל הרקע שהוא מגיע ממנו שונה יחסית מרוב המתמודדים - הוא בעל תואר במתמטיקה, ועד לאחרונה עבד בחברת אינטל. "הרגשתי שהכי הרבה שאני יכול לתת זה לא מספיק בשבילם כרגע. זה היה מאוד שואב", הוא סיפר על הקריירה המקצועית. ומי הפייבוריט שלו לניצחון בחלקו השני של הגמר הערב? "יש הרבה חזקים", אמר.