22:38 - המסלול המפתיע של ה"נון-נינג'ה": סרגיי שבצ'נקו הגיע לקיר אך לא הצליח לעבור אותו (03:12)
המתמודד האחרון בהחלט שעלה על מסלול המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2019" הוא סרגיי שבצ'נקו, בן 36 מאילת, איש אחזקה במקצועו. הוא נשוי, אב לשני ילדים ומעיד על עצמו שהוא לא אוהב ולא עושה ספורט, בכלל. שבצ'נקו צלח את הסטפר המרחף, המשיך לזינוק בעלייה, ירד עם המוט באומגה ותפס טוב את חבל הבנג'י. הוא טס את גשר הלהבים, טיפס על כר הניגוח הראשון, התקדם עד לקצה המסגרת הראשונה וקפץ יפה אל המוט וממנו למסגרת הבאה. במכשול שלושת הקולבים, הוא זינק לקולב הראשון, התנדנד, עבר יפה לקולב השני, התנדנד פעם נוספת, קפץ לקולב השלישי והאחרון וממנו אל המזרון. שבצ'נקו נעמד מול הקיר הכפול, ניסה לטפס על המגה קיר אבל היה רחוק מאוד מלהצליח. הוא ניסה פעמיים לעבור את הקיר הרגיל, לא הצליח לטפס גם אותו ועזב את המסלול בלי הכרטיס לחצי הגמר.

סרגיי שבצ'נקו (צילום: מתוך
סרגיי שבצ'נקו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

סרגיי שבצ'נקו (צילום: מתוך
סרגיי שבצ'נקו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:21 - סגר חשבון: דור עד לחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-38 שניות
דור עד, בן 30 מתל אביב, עבר בשנה שעברה דרך ארוכה על מסלול הנינג'ה: במסלול המוקדמות הוא הגיע לקיר, לא הצליח לעבור אותו אבל זה הספיק לו כדי להמשיך לחצי הגמר. בחצי הגמר כן הצליח לסיים את המסלול, המשיך לגמר אבל נפל בשלב הראשון במכשול קפיצת הטבעות. עד סיים יפה את מכשולי הסטפר המרחף ואומגת הבומרנג והמשיך אל מכשול הלוויין. הוא טיפס על העמוד, הסתובב על הלוח, שלח רגל ללוויין, הצליח לעבור אליו, לסובב את עצמו, לטפס על הלוח האחרון ולסיים את המכשול בהצלחה. עד זינק אל ציר הפרפר, הסתובב עליו, קפץ במומנטום הנכון אל החבל ונחת בצד השני של הבריכה, מותש. במסילת הכוח, עד התקדם עם המוט עד לקצה המסילה תוך שהוא מתגבר על המגרעות ונעמד מול הקיר הכפול. הוא בחר ללכת על בטוח, הסתער על הקיר הרגיל אבל לא הצליח לטפס עליו בניסיון הראשון. בניסיון השני הוא עבר אותו בהצלחה ולחץ על הבאזר.

דור עד (צילום: מתוך
דור עד|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דור עד (צילום: מתוך
דור עד|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:09 - ההצלה המדהימה: אלכס ליברדה נפל למים במכשול הרביעי (02:42)
המתמודד הבא שעלה על המסלול הוא אלכס ליברדה, בן 35 מבאר יעקב, ספק פרחים במקצועו שמתאמן בשחייה ובריצה. אשתו רשמה אותו לנינג'ה אחרי שאמר לה שהוא מסוגל לעשות את המסלול הרבה יותר טוב מהמתמודדים שראה בטלוויזיה. ליברדה דילג יפה בין מדרגות הסטפר המרחף, המשיך לצלחת המעופפת, ירד באומגה ותפס את החבל רק עם הרגליים. אחרי כמה שניות איבד גם את האחיזה ברגליים אבל לא הסכים לוותר: הוא הדהים כשהצליח לעזוב את הצלחת, לתפוס במהירות מטורפת את החבל עם הידיים ולהגיע לצד השני של הבריכה בבטחה. ליברדה סיים את הגשר השבור בהצלחה, טיפס על מתלה היתדות המתנדנד הראשון, התקשה לעבור בין היתדות אבל הצליח להגיע לקצה המתלה. הוא יצר תנופה טובה, עבר למתלה השני, סיים לעבור בין היתדות אבל לא הצליח לזנק למזרון ונפל למים.

אסי עזר ואלכס ליברדה (צילום: מתוך
אסי עזר ואלכס ליברדה|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אלכס ליברדה (צילום: מתוך
אלכס ליברדה|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:54 - בקצות האצבעות: עמנואל אלמדיוני נפל למים במכשול הרביעי (02:24)
עמנואל אלמדיוני, בן 32 ממודיעין, הוא מציל במקצועו. "בא לי לטעום מהנינג'ה ולחוות את החוויה המדהימה הזאת. אני בן אדם אופטימי והמסלול מציע את זה, לחשוב באופטימיות ולא לבוא אליו בסטרס. אין סיכוי שאני נוחת במים ואם זה יקרה, אצא עם חיוך". אלמדיוני סיים את הסטפר המרחף והצלחת המעופפת והביא ביצוע טוב גם על הגשר השבור. הוא התקדם למתלה היתדות המתנדנד, טיפס על המתלה הראשון, התקדם לקצה המתלה יתד אחר יתד וקפץ למתלה השני. אלמדיוני הגיע לקצה המתלה השני, זינק לעבר המזרון, הצליח לתפוס אותו רק בידיים, איבד אחיזה ונפל למים.

עמנואל אלמדיוני (צילום: מתוך
עמנואל אלמדיוני|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עמנואל אלמדיוני (צילום: מתוך
עמנואל אלמדיוני|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:53 - קפיצת דג: אנסטסיה צ'בוטרוב נפלה למים במכשול השני (01:36)
אנסטסיה צ'בוטרוב מראשון לציון, היא שחקנית כדורעף מקצועית. "אולי אני לא רק נינג'ה במגרש של הכדורעף, אולי אני אגלה בעצמי תכונות פיזיות מעבר למה שידעתי שקיים", קיוותה צ'בוטרוב לפני שעלתה על המסלול. היא כמעט מעדה בסטפר המרחף אבל הצליחה לסיים את המכשול, המשיכה לצלחת המעופפת, ירדה באומגה, ובדיוק כמו סלעית, לא הצליחה לתפוס את חבל הבנג'י ונפלה למים.

אנסטסיה צ'בוטרוב (צילום: מתוך
אנסטסיה צ'בוטרוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אנסטסיה צ'בוטרוב (צילום: מתוך
אנסטסיה צ'בוטרוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:51 - חבר מביא חברה: גאיה סלעית נפלה למים במכשול השני (01:03)
גאיה סלעית, בת 18 מאלוני אבא, היא מאלפת סוסים ומטפסת. היא חברה טובה של כרמל רז רומאו ומספרת שהגיעה בעקבותיו למסלול כדי לנסות גם היא להתמודד מול אתגר הנינג'ה. סלעית קפצה לאט אבל בזהירות בין מדרגות הסטפר המרחף והתקדמה אל מכשול הצלחת המעופפת. היא אחזה בצלחת, ירדה באומגה, זינקה לעבר חבל הבנג'י אבל לא הצליחה לתפוס אותו ונפלה למים.

גאיה סלעית (צילום: מתוך
גאיה סלעית|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גאיה סלעית (צילום: מתוך
גאיה סלעית|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:46 - אנלייק: קורן פישר נפל למים במכשול השלישי (00:56)
הכירו את קורן פישר, בן 23 מכפר יונה, בעלים של משרד פרסום בדיגיטל. הוא מעיד על עצמו שהוא אוהב מאוד ספורט ומתאמן בעיקר בחדר הכושר ובמשחקי כדור. פישר סיים יפה את הסטפר המרחף, המשיך לדרך הבנג'י ועבר בין החבלים עד לגליל. הוא גלש מהגליל למזרון, התקדם לגשר המגנטים, חישב את צעדיו, רץ עליו, מעד במגנט השלישי ונפל למים. "החלקתי, איבדתי את שיווי המשקל. שנה הבאה", אמר פישר ביציאה מהמסלול.

קורן פישר (צילום: מתוך
קורן פישר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

קורן פישר (צילום: מתוך
קורן פישר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:40 - ריקוד הסנאי: דוד בלנד נפל למים במכשול הרביעי (02:02)
דוד בלנד, בן 20 מתל אביב, הוא רקדן ואושיית אינסטגרם שמאמין שגם רקדנים מסוגלים לסיים את המסלול. אחיו הגדול יוסי השתתף במקצה המוקדמות הראשון, טיפס על הקיר ולחץ על הבאזר. אם גם דוד יצליח לעשות זאת השניים יפגשו בשלב חצי הגמר. בלנד עבר את מדרגות הסטפר המרחף בשיטת קפיצות הצפרדע, סיים את דרך הבנג'י, המשיך לגשר המגנטים והצליח לסיים גם אותו בקלות. בקפיצת הסנאי, בלנד טיפס על המתלה הראשון, יצר תנופה, זינק לעבר המתלה השני אבל לא הצליח לתפוס אותו ונפל לבריכה.

דוד בלנד (צילום: מתוך
דוד בלנד|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דוד בלנד (צילום: מתוך
דוד בלנד|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:38 - רקד על הגשר: איוון קרדנס נפל למים במכשול השלישי (01:22)
איוון קרדנס, בן 31 מקובה, הוא דוגמן, מאמן כושר וכוריאוגרף. הוא רוקד היפ הופ לטיני ומאמין שיש לו את היכולות הפיזיות מתאימות למסלול הנינג'ה. קרדנס תקתק את הסטפר המרחף, המשיך לדרך הבנג'י, עבר יפה בין החבלים, טיפס על הגליל, סיים אותו ונחת בבטחה על המזרון. קרדנס המשיך למכשול גשר המגנטים, איבד את שיווי המשקל על הגשר ונפל למים.

איוון קרדנס (צילום: מתוך
איוון קרדנס|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

איוון קרדנס (צילום: מתוך
איוון קרדנס|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:34 - ההיסטוריה חוזרת: אלין רטר נפלה למים במכשול השלישי (01:36)
אלין רטר בת ה-18 השתתפה בעונה הקודמת ונפלה בשלב המוקדמות במכשול הגשר השבור. "באתי שוב לנינג'ה כדי להראות לכולם שאני חזקה ונחושה יותר. אני הולכת להגיע לבאזר", הכריזה רטר רגע לפני שעלתה על המסלול. רטר כמעט ומעדה בסטפר המרחף אבל הצליחה לסיים אותו ולהמשיך אל דרך הבנג'י. חבל אחרי חבל היא התקדמה לעבר הגליל, טיפסה עליו וירדה ממנו בבטחה אל המזרון. בגשר המטבעות, רטר קיוותה להתגבר על המכשול שהפיל אותה בשנה שעברה, חישבה את צעדיה היטב, אבל גם הפעם מעדה בגשר ומצאה את עצמה בבריכה.

אלין רטר (צילום: מתוך
אלין רטר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אלין רטר (צילום: מתוך
אלין רטר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:28 - מי יזכה בכרטיס האחרון לחצי הגמר?
שלב המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2019" כמעט מאחורינו ונותר כרטיס אחד בלבד לחצי הגמר. מי יצליח לסיים את המסלול, ללחוץ על הבאזר ולזכות בו? שני רקדנים מוכשרים, שחקנית כדורעף, מציל בים והמתמודד שלא אוהב ספורט, כל אלה ועוד יעלו הערב על המסלול במספר מקצים שונים ומהירים כשבסופם, רק מי שילחץ על הבאזר יבטיח מקום בחצי הגמר. אם התגעגעתם למכשולים האייקונים שליוו אותנו העונה כמו הלוויין, קפיצת הסנאי, מתלה היתדות המתנדנד וכר הניגוח, את כולם נפגוש הערב שוב. עשרה מתמודדים, מקום אחד בשלב חצי הגמר - יוצאים לדרך.

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך
אסי עזר ורותם סלע|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

_OBJ