מודים, התגעגענו: מסלול הנינג'ה ייפתח מחדש בשבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12) בעונת VIP נוצצת ומותחת. על המסלול יעלו סלבס שכולנו מכירים ואוהבים כמו ברק שמיר, לי לוי, מייקל לואיס וגם השחקן והדוגמן האהוב דין מירושניקוב, שהשתתף בנינג'ה ישראל VIP גם בשנה שעברה ונפל למים סנטימטרים ספורים לפני הקיר.

"זה הפספוס הכי גדול שהיה לי", מודה מירושניקוב בשיחה עם mako רגע לפני שהוא עולה על המסלול שוב, "הרגשתי ברגע ההוא כשנפלתי שאולי הייתי קצת יהיר. חשבתי, 'הנה, אני עובר את זה, זה קל', לקחתי את זה בקלילות, אבל בנינג'ה אתה צריך להיות מפוקס עד הרגע האחרון וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אסור לשנייה אחת לזלזל או להיות לא מפוקס. בגלל זה החלטתי להגיע בפעם השנייה ולתקן את חטא היוהרה שהיה לי".

מירושניקוב, חבר בנבחרת האמנים של ישראל בכדורגל שבשבילו הספורט הוא דרך חיים, העביר את השנה האחרונה באימונים לקראת ההזדמנות השנייה שלו ללחוץ על הבאזר: "אני חושב שאני הרבה יותר מוכן השנה. היתרון הגדול שלי הוא שחוויתי את זה ואני יודע איפה נקודת החולשה ואיפה אני צריך להתחזק", מסביר השחקן, "אני מרגיש שההכנה הגדולה שלי היא נטו בראש. מבחינה פיזית אני די מוכן".

דין מירושניקוב בנינג'ה ישראל 2018 (צילום: עודד קרני)
דין מירושניקוב על מסלול הנינג'ה בשנה שעברה|צילום: עודד קרני

יש מתחרים רציניים מאוד השנה, ממי אתה הכי חושש?
"שחר צוברי, כי הוא ספורטאי אולימפי שיודע מה זו נחישות, חתירה למגע והשגת מטרות. מייקל לואיס הוא בחור מאוד חזק. רוי מילר הוא חבר טוב, כמו אח שלי, הוא שחקן מדהים והיה המגבש שלי בשייטת. הוא ואני באותו ראש, גדלנו באותה יחידה ולדעתי הוא יהיה היריב הכי גדול שלי".

תתפשר הפעם על פחות מהבאזר?
"אני מגיע מחושב יותר ועם מטרה. לימדו אותי בשייטת שאם לא עשית משהו טוב, תעשה אותו עוד הפעם כדי להשתפר. אני רוצה לנסות ולהוכיח לעצמי את הערך הזה, שאסור לוותר. לא אכפת לי רק מלזכות במקום הראשון, אני רוצה גם לעבור את המכשולים שנכשלתי בהם. לעבור את הקרוסלה ואת הקיר, לראות שהתקדמתי. מבחינתי לראות תהליך והשתפרות זה גם הישג מאוד גדול".

האבק על המסלול עוד לא שקע מאז קרב הענקים בגמר העונה שעברה, שפתח למירושניקוב את התיאבון. "לראות את יובל שמלא מרחף על המסלול, ממש כאילו הוא נולד לתוכו, זה מדהים ומעורר השראה", מתרשם השחקן, "או ספיר מאיר פישלזון שעברה את הקיר וסיימה את המסלול, זה כיף לראות את זה. נשים שמשתתפות ומוכיחות שהן יכולות לעשות את זה, זה ערך עליון מבחינתי. זה מדהים שאישה סיימה את המסלול. כל אחד יכול לבוא ולנסות את מסלול הנינג'ה מבלי לפחד להעז".

התמודדת עם לא מעט אתגרים בחיים שלך, אתה חושב שזה הכין אותך למסלול הנינג'ה?
"ניסיון החיים שלי והדברים שעברתי לימדו אותי להילחם כדי להגשים את החלומות שלי וזה יתבטא במסלול. אעלה על המסלול כאילו אני יוצא למבצע של השייטת, מאוד מרוכז ועם מטרה שאני הולך אליה מבלי לראות בעיניים".