סיכום הטבלה בתום מקצה המוקדמות ה-14

סיכום הטבלה מקצה המוקדמות ה-14 (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:47 - היה ונשאר אגדה: יובל שמלא סיים את המגה קיר ולחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-2 שניות
את המתמודד האחרון להערב לא באמת צריך להציג, אבל נעשה את זה בכל זאת כי יש לו הרבה במה להתגאות: הוא המנצח הגדול של "נינג'ה ישראל 2018" שעשה את הבלתי אפשרי, הגיע עד לשלב הרביעי והאחרון במקצה הגמר והיה קרוב בשתי שניות בלבד לעשות היסטוריה עולמית, לנצח את הר המידוריאמה ולזכות בתואר הנינג'ה. יובל שמלא, מלך מסלול הנינג'ה, חוזר השנה עם מטרה אחת בלבד: להשלים את המשימה. שמלא חרך את מדרגות הסטפר המרחף, כמעט מבלי להיעזר בידיים, התקדם אל המכשול השני שבו נפל יפתח קושניר וסיים אותו מצויין. בגשר השבור, שמלא חישב את צעדיו בזהירות, רץ על הגשר והגיע אל הצד השני של הבריכה בבטחה. בלוחות המרחפים, שמלא טיפס לראש המוט, עבר מעולה אל הלוח הראשון, התקדם לקצהו, הצליח לעבור ללוח השני, הניח את רגליו על הגליל וזינק אל המזרון. בקרניים המסתובבות, שמלא הדהים עם מעברים מצויינים בין שלוש הקרניים והגיע אל הקיר הכפול. במקרה של שמלא לא היה ספק אפילו לרגע: הוא הסתער על המגה קיר בלי לחשוב פעמיים, טיפס עליו בהצלחה ולחץ על הבאזר.

יובל שמלא (צילום: מתוך
יובל שמלא|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12
יובל שמלא (צילום: מתוך
יובל שמלא|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ניב רסקין ורותם ישראל (צילום: מתוך
ניב רסקין ורותם ישראל|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:26 - הראשון לסיים את הלוחות: יאיר וינר נפל למים במכשול החמישי (03:09)
הכירו את יאיר וינר, בן 33 מנתניה, רוכב רולרבליידס מקצועי. הוא השתתף בתחרויות בארץ ובעולם וזכה לא פעם גם במקום הראשון. וינר הביא ביצוע מעולה בסטפר המרחף, המשיך לזינוק בעלייה, אחז במוט, החליק על המסילה, תפס טוב את הגלגל ונחת בשלום על המזרון. הוא התקדם לגשר השבור, כמעט מעד לקראת סוף הגשר אבל התאושש והגיע לצד השני של הבריכה. במכשול הלוחות המרחפים, וינר זינק על המוט, תפס יפה את הלוח הראשון, התנדנד שניות ארוכות וקפץ מצויין אל הלוח השני. הוא התקדם עד לקצה הלוח, שלח רגליים לגליל, הצליח לטפס עליו וממנו זינק אל המזרון. יאיר וינר הוא הראשון אחרי עשרות מתמודדים שהצליח לסיים את המכשול הקשה ביותר העונה. בקרניים המסתובבות, וינר זינק אל הקרן הראשונה, התנדנד, קפץ אל הקרן השנייה מוקדם מדי ונפל לתוך המים.

יאיר וינר (צילום: מתוך
יאיר וינר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יאיר וינר (צילום: מתוך
יאיר וינר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:08 - כל כך קרוב, אבל לא: אחמד הייב נפל למים במכשול הרביעי (01:11)
המתמודד הבא שעלה על המסלול הוא אחמד הייב, שחקן כדורעף. אחרי שסיים את שלושת המכשולים הראשונים, הוא טיפס לראש המוט, נעל את הרגליים שלו עליו וניסה לתמרן אל הלוח הראשון. הוא קירב את הלוח אליו, שלח אליו את הידיים והצליח לאחוז בו. הוא התקדם מצויין עד לקצה הלוח, יצר מומנטום טוב ולראשונה במקצה זה, צלח את הקפיצה אל הלוח השני. הייב ניסה לשלוח את הרגליים עד לגליל שלפני המזרון, אבל התקשה להרים את עצמו למעלה, איבד כוחות ונפל אל הבריכה.

אחמד הייב (צילום: מתוך
אחמד הייב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אחמד הייב (צילום: מתוך
אחמד הייב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:07 - "הלוחות המרצחים": דניאל אבוחצירה נפל למים במכשול הרביעי
דניאל אבוחצירה, דוגמן בן 25 ממודיעין הוא המתמודד הבא שסבל מנחת זרועם של הלוחות המרחפים. אבוחצירה הצליח לייצר אחיזה טובה על הלוח הראשון, התקדם טוב לקצה הלוח כשפניו אל הלוח השני, אבל לא התקרב מספיק עם הידיים עד לקצה הלוח והקפיצה ללוח השני לא הייתה מספיק חזקה. אבוחצירה נפל למים בדיוק באותה הנקודה כמו המתמודדים שטיפסו לפניו על הלוחות, ברגע הקפיצה.

דניאל אבוחצירה (צילום: מתוך
דניאל אבוחצירה|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דניאל אבוחצירה (צילום: מתוך
דניאל אבוחצירה|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:06 - מי ישבור את הנאחס? דן כהן נפל למים במכשול הרביעי (01:09)
דן כהן, בן 32 מצור יגאל, הוא מטפל בעזרת בעלי חיים במקצועו. בדיוק כמו מרבית המתמודדים במקצה זה, הוא עבר יפה את שלושת המכשולים הראשונים והגיע אל המכשול הקשה מכולם, הלוחות המרחפים. כהן שלח את שתי הידיים ללוח הראשון, ניתק את עצמו מהמוט והתקדם עד לקצה הלוח. גם הוא לא שרד את התמרון שבין הלוח הראשון לשני ונפל למים.

דן כהן (צילום: מתוך
דן כהן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דן כהן (צילום: מתוך
דן כהן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:04 - צפוף הערב בבריכה: ליאל מדזונסקי נפל למים במכשול הרביעי (01:07)
ליאל מדזונסקי, בן 22 מבאר שבע, סיים בהצלחה את הסטפר המרחף, הזינוק בעלייה והגשר השבור והגיע אל מכשול הלוחות המרחפים. הוא טיפס ממש עד לראש המוט, ניסה לייצר אחיזה טובה בלוח הראשון, אבל לא הצליח וקרס אל הבריכה.

ליאל מדזונסקי (צילום: מתוך
ליאל מדזונסקי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ליאל מדזונסקי (צילום: מתוך
ליאל מדזונסקי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:02 - ללוחות המרחפים אין רחמים: דפנה גיטלר נפלה למים במכשול הרביעי (04:02)
את המתמודדת הבאה אנחנו מכירים היטב וזוכרים אותה מאוד לטובה: דפנה גיטלר, פארקוריסטית בת 24 מעומר. גיטלר הייתה המתמודדת היחידה בעונה הקודמת שהגיעה אל הקיר, היא לא הצליחה לטפס עליו אבל זה הספיק לה כדי להמשיך לשלב חצי הגמר. במקצה חצי הגמר היא נפלה במכשול הראשון, 12 המחטים. האם היא תלחץ השנה על הבאזר? גיטלר סיימה יפה את הסטפר המרחף, זינוק בעלייה והגשר השבור והגיעה אל הלוחות המרחפים. היא טיפסה על המוט, ניסתה להתייצב עליו ולמצוא אחיזה טובה על הלוח הראשון, תפסה אותו בשתי ידיים והתחילה להתקדם לעבר הלוח השני. גם גיטלר לא הצליחה לשרוד את המעבר הבלתי אפשרי מהלוח הראשון לשני ונפלה למי הבריכה, מאוכזבת מאוד.

דפנה גיטלר (צילום: מתוך
דפנה גיטלר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דפנה גיטלר (צילום: מתוך
דפנה גיטלר|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:57 - הזדמנות שנייה: יעל טאוב נפלה למים במכשול הרביעי (02:44)
יעל טאוב, בת ה-22 מרמת גן, היא מטפסת מקצועית מזה 13 שנים. היא הייתה אלופת הארץ בטיפוס ובעונה הקודמת איכזבה כשנפלה כבר במקצה המוקדמות במכשול גשר המטבעות. "נפלתי מוקדם מהמצופה, קצת התאכזבתי מעצמי לאור כל הציפיות", הודתה טאוב לפני שעלתה שוב על המסלול, "אני מרגישה שעדיין לא מימשתי את הפוטנציאל והעונה אגיע לבאזר". טאוב סיימה את הסטפר המרחף והזינוק בעלייה בהצלחה והמשיכה אל הגשר השבור, המקום בו נפלה בשנה שעברה. טאוב נשמה עמוק, חישבה את צעדיה היטב, הסתערה על הגשר ועשתה זאת הפעם כמו שצריך. במכשול הלוחות המרחפים, טאוב טיפסה גבוה על המוט, שלחה מיד ידיים אל הלוח הראשון, תפסה אותו והתחילה להתקדם. היא ניסתה לייצר נדנוד אבל הוא לא היה מספיק חזק והיא נפלה למים במעבר ללוח השני.

יעל טאוב (צילום: מתוך
יעל טאוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יעל טאוב (צילום: מתוך
יעל טאוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:49 - דוקטור, תציל אותנו: מיכאל הרלינג נפל למים במכשול הרביעי (01:48)
מיכאל הרלינג, בן 53 מתל אביב, הוא רופא משפחה במקצועו. הוא נוהג ללמד את הפציינטים בקליניקה שלו כמה שיטות ותרגילים שהוא אוהב, אותם הוא מכנה "תרגילי על". המנטרה שלו היא שצריך לעשות תרגילי כושר כל יום, כל היום, כל החיים. הרלינג סולד מאימונים בחדר כושר ואוהב מאוד לרכב על סקייטבורד. הרלינג סיים יפה את הסטפר המרחף, המשיך למכשול זינוק בעלייה, ירד עם המוט לעבר הגלגל, תפס אותו מצויין ונחת עם שתי הרגליים על המזרון. אחרי שצלח גם את גשר הלבבות השבורים, הגיע ללוחות המרחפים והאימתניים. הוא טיפס לראש המוט, נעל את עצמו עליו, הצליח לתפוס את הלוח בשתי ידיים, התקדם באמצעותן עד לקצה המוט, קפץ ללוח השני אבל לא הצליח לתפוס אותו ומצא את עצמו במים.

מיכאל הרלינג (צילום: מתוך
מיכאל הרלינג|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מיכאל הרלינג (צילום: מתוך
מיכאל הרלינג|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:41 - הרבי נינג'ה במים: עקיבא נוימן נפל למים במכשול הרביעי (02:45)
הכירו את המתמודד הראשון להערב, עקיבא נוימן בן ה-28 מניו ג'רזי שהתחרה בעונה השמינית של הנינג'ה האמריקאית וזכה שם לכינוי "הרבי נינג'ה". נוימן, רואה חשבון במקצועו, משחק כדורגל, כדורסל והוקי. בגרסה האמריקאית הוא נפל במכשול הרביעי והפעם הוא רוצה להגיע עד לבאזר. נוימן צלח את הסטפר המרחף, ירד עם המוט במסילה, זינק לעבר הגלגל, תפס אותו ונחת בשלום על המזרון. הוא המשיך לגשר השבור, תיכנן את צעדיו היטב ורץ אותו בהצלחה. במכשול הלוחות המרחפים שאף מתמודד לא סיים עד כה, נוימן טיפס על המוט, תפס אותו חזק עם רגליו אך התקשה לתפוס עם הידיים את הלוח הראשון והסתבך על המוט שניות ארוכות. אחרי כמה ניסיונות נוספים ולא מוצלחים לעבור אל המוט, כוחותיו של נוימן אזלו והוא קרס לבריכה.

עקיבא נוימן (צילום: מתוך
עקיבא נוימן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עקיבא נוימן (צילום: מתוך
עקיבא נוימן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:33 - מקצה המוקדמות ה-14 מגיע לסיומו עם שובו של המנצח יובל שמלא
עוד לא הספקנו להתאושש מהנפילה הכואבת של יפתח קושניר אתמול בערב והנה מקצה המוקדמות ה-14 ממשיך. כזכור, אף מתמודד לא הצליח עד כה לסיים את מכשול הלוחות המרחפים, האם הישועה תגיע ממנצח העונה הראשונה ואלוף האלופים של מסלול הנינג'ה, יובל שמלא? כן, הערב שמלא חוזר כדי להשלים את המשימה מהעונה שעברה ולנצח את הר המידוריאמה. הערב נפגוש גם את עקיבא נוימן, הרבי נינג'ה שהתחרה גם בנינג'ה האמריקאית ועוד כמה פרצופים מוכרים מהעונה שעברה. מי יהיו שמונת המתמודדים שישיגו את התוצאה הטובה ביותר ויעפילו לחצי הגמר?

יובל שמלא (צילום: מתוך
יובל שמלא|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12