שלב המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2019" יגיע הערב (אחרי החדשות, ערוץ 12) לסיומו. המתמודדים שיעלו הערב על המסלול יאבקו על הכרטיס האחרון בהחלט לחצי הגמר, שם מחכים להם אלה שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר במקצים הקודמים והבטיחו את מקומם בשלב הבא והקשה הרבה יותר של התחרות: יובל שמלא, ספיר מאיר פישלזון, יוסי בן יוסף, אלי רוט, בר סנפיר, גיל מרנץ, יואב רוטשטיין ועוד רבים וטובים.

אחד המתמודדים שמקווים להשיג את הכרטיס האחרון הוא קורן פישר, בן 23, בעלים של משרד פרסום בדיגיטל. בשיחה עם אסי עזר ורותם סלע, רגע לפני העלייה למסלול, סיפר פישר על העיסוק המרכזי של המשרד: "תתפלאו לשמוע, אבל אני מוכר עוקבים, לייקים וצפיות לכל הפלטפורמות. ככה אנחנו מקדמים עסקים".

עזר וסלע הופתעו מאוד מדבריו של פישר. "סלח לי, אנחנו עובדים כל כך קשה על כל צפייה, ואתה בא ואומר בטלוויזיה בריש גלי שאתה מוכר את זה?", התרעם עזר. קורן הסביר שכך הוא עוזר לעסקים קטנים שמתקשים להגיע לחשיפה ראויה: "לכם קל לדבר כי יש לכם את הפריים טיים וזה מעלה עוקבים וצפיות, אבל נחשפתי לבעלי עסקים קטנים שיש להם 200-300 עוקבים והם עושים דברים מהממים שמגיע להם לפחות 10,000-20,000 צפיות".

פישר גילה שתמורת 50 אלף צפיות הלקוחות צריכים לשלם באיזור ה-1,000 שקלים ורמז שגם סלבס משתמשים בשירותיו: "יש גם סלבים שקונים עוקבים וצפיות", סיפר פישר, "אני לא יכול להגיד לכם מי קונה, אבל אלה שמות שכולכם מכירים".