סיכום הטבלה בתום הערב השני של מקצה המוקדמות ה-13

טבלת סיכום מקצה מוקדמות 13 ערב שני (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

23:02 - המלך חזר לנינג'ה: מתן בלו לחץ על הבאזר אחרי 4 דקות
הרגע לו חיכינו כל הערב הגיע: מתן בלו, מהמתמודדים האהובים והמזוהים ביותר עם הנינג'ה בישראל, עלה למסלול. בלו נחשב להבטחה גדולה מאוד גם העונה ואחרי שראה את אחיו, אביו וחברתו נופלים למים, הוא ינסה להגיע עד לקיר, לטפס עליו וללחוץ על הבאזר גם בשבילם. בלו פתח עם הסטפר המרחף, סיים את המכשול בהצלחה והמשיך אל אומגת הבומרנג שהפילה את אביו וחברתו. הוא ירד באומגה, תפס את חבל הבנג'י מצויין והמשיך ללוויין. בלו טיפס על העמוד, עבר ללוויין, סובב אותו יפה וסיים את המכשול עם מעברים נקיים בין הלוחות. הוא זינק מהטרמפולינה אל ציר הפרפר, הסתובב עליו וקפץ ברגע הנכון אל החבל וממנו למזרון. בלו סיים במהירות שיא את מסילת הכוח, הגיע אל הקיר הכפול ובחר ללכת על בטוח. הוא הסתער על הקיר, טיפס עליו על הניסיון הראשון ולחץ על הבאזר.

מתן בלו (צילום: מתוך
מתן בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מתן בלו (צילום: מתוך
מתן בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:45 - אבא'לה בוא לנינג'ה: יהודה בלו נפל למים במכשול השני (00:53)
יהודה בלו, אביו של מתן, עלה למסלול כשהוא נחוש להגיע עד לבאזר. בלו עסק בספורט כל חייו, בעיקר בהתעמלות מכשירים והוא רגיל להתמודד עם אתגרים פיזיים. הוא דילג בין מדרגות הסטפר המרחף, סיים את המכשול בהצלחה והמשיך לאומגת הבומרנג. הוא ירד באומגה, לא הצליח לתפוס את החבל מספיק גבוה ונפל לבריכה אחרי 53 שניות בלבד.

יהודה בלו (צילום: מתוך
יהודה בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יהודה בלו (צילום: מתוך
יהודה בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:42 - אומגה לבריכה: ניצן עדי נפלה למים במכשול השני (01:43)
המתמודדת הבאה שעלתה על מסלול הנינג'ה היא בת הזוג של מתן בלו, ניצן עדי. עדי בת ה-25 היא סטודנטית לתזונה, מאמנת ג'ימנספיט ואלופת ישראל באקרובטיקה לשעבר. היא עברה את הסטפר המרחף לאט אבל בטוח והמשיכה למכשול אומגת הבומרנג. היא אחזה באומגה, ירדה לעבר חבל הבנג'י ותפסה אותו עם הרגליים בדיוק כפי שעשתה סבטה חורין, אבל לא הצליחה לתפוס אותו גם עם הידיים, התעייפה, איבדה אחיזה ונפלה למים.

ניצן עדי (צילום: מתוך
ניצן עדי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ניצן עדי (צילום: מתוך
ניצן עדי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:37 - מטרים ספורים מהקיר: גל בלו נפל למים במכשול החמישי (03:52)
מתן בלו, בן 32 מיפו, מפתח שיטת הג'ימנספיט, הוא אחד מהמתמודדים החזקים והאהובים שפגשנו בעונה הקודמת. הוא סיים במקום הרביעי בשלב הגמר וחזר השנה עם שלושה מבני משפחתו: אחיו הקטן גל, אביו יהודה וחברתו ניצן עדי, שיעלו למסלול בזה אחר זה. הראשון במשפחה לעלות על המסלול היה גל, בן 23 מחולון, מאמן ג'ימנספיט לילדים ואלוף ישראל לשעבר בטרמפולינה. בלו סיים יפה את הסטפר המרחף, ירד באומגת הבומרנג, תפס טוב את חבל הבנג'י ונחת על המזרון עם שתי הרגליים. הוא צלח גם את הלוויין, זינק מהטרמפולינה אל ציר הפרפר, ניצל את המומנטום הנכון, תפס את החבל ונחת בצד השני של הבריכה. במסילת הכוח, בלו התקדם במעלה המסילה באמצעות המוט, הגיע אל המגרעת וקפץ לעבר הצד השני. לקראת סוף המסילה בלו איבד כוחות ונפל אל הבריכה.

גל בלו (צילום: מתוך
גל בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גל בלו (צילום: מתוך
גל בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:15 - פרש כנפיים: אלדד בבאי נפל למים במכשול הרביעי (03:19)
אלדד בבאי בן ה-28 מבת ים, הוא רקדן ומאמן כושר שהשתתף בעונה הקודמת ונפל במכשול גשר המטבעות. בבאי חזר השנה לנינג'ה כדי לנסות ולהגיע עד לבאזר. הוא דילג יפה בין מדרגות הסטפר המרחף, אחז באומגת הבומרנג, ירד עד לחבל הבנג'י וממנו זינק למזרון. במכשול הלוויין הוא טיפס על העמוד, תמרן אל הלוח הראשון, עבר אל הלוויין תוך כדי שהיא מייצר סיבוב מצויין שנעל את הלוויין ומהלוח האחרון קפץ למזרון. במכשול ציר הפרפר, בבאי קפץ מהטרמפולינה אל הפרפר, זינק אל חבל הבנג'י, תפס אותו היטב אך התקשה לעבור לצד השני של הבריכה. בבאי התנדנד שניות ארוכות עד שאיבד אחיזה ומצא את עצמו במים.

אלדד בבאי (צילום: מתוך
אלדד בבאי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אלדד בבאי (צילום: מתוך
אלדד בבאי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:04 - הבאזר הראשון של הערב: יהונתן ויסמן לחץ על הבאזר אחרי 4 דקות
יהונתן ויסמן, בן 26 מיישוב אלון, הוא פרויקטור במפעל מזון. הוא אוהב מאוד ספורט אקסטרים, רוכב על אופנוע ומטפס. ויסמן תקתק את הסטפר המרחף, סיים גם את אומגת הבומרנג בהצלחה והמשיך למכשול הלוויין. הוא טיפס לראש העמוד, עבר ללוח הראשון, זינק אל הלוויין וסובב אותו עם הרגל. במהירות שיא סיים את המכשול וטס אל ציר הפרפר. ויסמן הביא קפיצה טובה מהטרמפולינה לפרפר, קפץ ברגע המתאים אל חבל הבנג'י ונחת על המזרון בבטחה. במסילת הכוח, זינק אל המוט, התקדם באמצעותו לאורך המסילה, התגבר על המגרעת וסיים את המכשול בהצלחה. ויסמן היה הראשון שהגיע הערב אל הקיר, הוא בחר לנסות את המגה קיר, לא היה קרוב לטפס עליו, המשיך מיד לקיר הרגיל, צלח אותו ולחץ על הבאזר.

יהונתן ויסמן (צילום: מתוך
יהונתן ויסמן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יהונתן ויסמן (צילום: מתוך
יהונתן ויסמן|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:55 - רקד כל הדרך לבריכה: ריקרדו רייט נפל למים במכשול החמישי (05:44)
ריקרדו רייט, בן 31 ממודיעין, הוא רקדן ברייקדאנס ומורה לריקוד שנולד בג'מייקה. הוא רקד בקליפים של זמרים ישראלים רבים כמו אייל גולן, עומר אדם וסאבלימינל. הוא פגש את אשתו הישראלית במהלך חופשה שלה בג'מייקה, עלה בעקבותיה לישראל וכיום לשניים שני ילדים. רייט צלח את הסטפר המרחף, התקדם לאומגת הבומרנג, תפס טוב את חבל הבנג'י והמשיך ללוויין. הוא טיפס על העמוד, עבר ללוח הראשון, התקשה בהתחלה לזנק אל הלוויין אבל הצליח בסוף לטפס עליו ולסובב אותו. רייט שלח את עצמו אל הלוח האחרון ונחת על המזרון בהצלחה. בציר הפרפר, הוא קפץ מהטרמפולינה על הפרפר, הסתובב עליו וברגע הנכון זינק ותפס את החבל. הוא הגיע למסילת הכוח מותש, התקדם באמצעות המוט עד למגרעת, קפץ מעליה והתקרב ממש עד לסוף המסילה, אבל אז איבד כוחות וקרס לבריכה.

ריקרדו רייט (צילום: מתוך
ריקרדו רייט|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ריקרדו רייט (צילום: מתוך
ריקרדו רייט|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:32 - עברה על החוקים: סבטה חורין נפסלה במכשול השלישי (02:54)
הכירו את סבטה חורין, בת 18, תלמידה בכיתה י"ב. חורין היא דוגמנית פיטנס ואושיית אינסטגרם שהגיעה לנינג'ה אחרי שראתה את העונה הקודמת בטלוויזיה והסתקרנה לדעת כמה רחוק היא מסוגלת להגיע במסלול. מגיל קטן התחנכה חורין לאהבת הספורט והיא מחזיקה בארבעה גביעים ועשרות מדליות מתחרויות התעמלות קרקע וטאקוונדו. חורין סיימה יפה את הסטפר המרחף, ירדה באומגת הבומרנג, תפסה את החבל רק עם הרגליים שלה אבל הצליחה לתפוס אותו גם עם הידיים ולנחות בשלום על המזרון. במכשול הלוויין, היא טיפסה לראש העמוד, תמרנה ללוח הראשון, ביצעה מעבר טוב אל הלוויין וסובבה אותו על הציר. בתום הסיבוב, חורין התחילה להחליק על הלוח, התקשתה להמשיך לאחוז בו בצדדים ותפסה את דפנות הלוח מלמעלה, דבר שאסור לפי חוקי התחרות והוביל לפסילתה המיידית.

סבטה חורין (צילום: מתוך
סבטה חורין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

סבטה חורין (צילום: מתוך
סבטה חורין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:23 - מסילה למים: משה בדלבייב נפל למים במכשול החמישי (03:52)
המתמודד הראשון להערב הוא משה בדלבייב, בן 26, סטודנט ואחמ"ש במסעדת המבורגרים. בדלבייב מתאמן בפארקור, טניס, גלישה וחדר כושר ומאמין שיש לו את מה שצריך כדי להגיע עד לגמר. הפתיחה שלו על המסלול הייתה טובה, הוא טס את הסטפר המרחף, ירד באומגת הבומרנג, תפס את חבל הבנג'י נמוך מאוד אבל לא נגע במים והמשיך ללווין. בדלבייב טיפס על העמוד, עבר אל הלוח הראשון וממנו זינק אל הלוויין. הוא סובב אותו חזק, המשיך ללוח האחרון וממנו קפץ למזרון. בציר הפרפר, בדלבייב קפץ מהטרמפולינה אל הפרפר, זינק במומנטום הנכון אל החבל והגיע לצד השני של הבריכה. במסילת הכוח, הוא התקדם באמצעות המוט עד למגרעת, אבל לא שרד את הקפיצה לצד השני של המסילה וקרס אל הבריכה.

משה בדלבייב (צילום: מתוך
משה בדלבייב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

משה בדלבייב (צילום: מתוך
משה בדלבייב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:16 - מתחילים: מי המתמודדים הבאים שיעלו על המסלול?
מקצה המוקדמות ה-13 של "נינג'ה ישראל 2019" ממשיך והערב נפגוש שוב את אחד המתמודדים האהובים והחזקים באתגר הנינג'ה, מתן בלו. בלו מביא איתו השנה למסלול גם את אחיו גל, אביו יהודה ובת זוגו ניצן שיתמודדו בזה אחר זה עם המכשולים הסטפר המרחף, אומגת הבומרנג, הלוויין, ציר הפרפר, מסילת הכוח, הקיר והמגה קיר. רק שבעה מתמודדים יבטיחו את מקומם בחצי הגמר בסוף המקצה הזה, האם בלו האגדי שנחשב להבטחה גדולה מאוד יעפיל אליו גם השנה?

משפחת בלו (צילום: מתוך
משפחת בלו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12