לאירוע הזה חיכינו כל העונה והערב (אחרי החדשות, ערוץ 12) זה סוף סוף יקרה: המטפס יפתח קושניר, מהנינג'ות האהובים והחזקים ביותר מהעונה הראשונה, יחזור למסלול הנינג'ה כשהוא מלווה בחבריו הטובים יובל שמלא ואלכס חזנוב. שמלא יעלה גם הוא פעם נוספת על מסלול הנינג'ה בפרק שישודר מחר (שני).

קושניר בן ה-24 נחשב לאחד המתמודדים הטובים בנינג'ה ישראל. הוא סיים את העונה הקודמת במקום השלישי אחרי שנפל בגמר במכשול הלוחות הצפים, רגע לפני הר המידוריאמה. "ההשתתפות בעונה הראשונה הייתה חוויה מאוד מיוחדת", סיפר קושניר, "הנינג'ה החזיר לי את התשוקה לתחרויות וזה עשה אותי מאושר ממש".

קושניר, שיודע היטב שלכולם יש ציפיות גבוהות מאוד ממנו, ניסה להנמיך אותן רגע לפני שעלה על המסלול: "בעונה הראשונה כל הזמן שאלו אותי אם אני הולך לנצח, ולא אמרתי את זה פעם אחת", הזכיר קושניר, "אני הולך לנסות לעשות את הכי טוב שלי. המטרה הערב היא לעלות לחצי הגמר".

האם קושניר יצליח לשחזר את הישגיו האדירים מהעונה הקודמת, או שיסבול גם הוא מ"קללת מתמודדי העונה הראשונה" שכבר לקחה מאיתנו את רם לוין, אור מיניאלי וכרמל רז רומאו? דבר אחד אנחנו מוכנים לגלות לכם: כולם הולכים לדבר על הקאמבק המדהים של קושניר הערב, או כמו שניב רסקין סיכם את זה: "אני לא זוכר אירוע כזה בתולדות נינג'ה ישראל".