סיכום הטבלה בתום הערב השלישי של מקצה המוקדמות ה-13

טבלת סיכום מקצה מוקדמות 13 ערב שלישי (צילום: מתוך
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

23:00 - זרמינינג'ה: עמיר כספי סיים את המגה קיר ולחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-52 שניות
המתמודד האחרון שעלה הערב על המסלול הוא עמיר כספי, בן 21 מבת חפר, חייל משוחרר המכונה "זרמינן". הוא מעיד שהיה ילד היפראקטיבי מאוד שבכל דקה פנויה שלו עשה ספורט, מכדורגל וכדורסל ועד קפוארה ופארקור. לבוש בבגדי פיטר פן, כספי תקתק את הסטפר, סיים את אומגת הבומרנג ובתוך חצי דקה כבר הגיע למכשול הלוויין. הוא צלח את הלוויין בזכות מעברים נקיים ומדוייקים בין הלוחות והמשיך לציר הפרפר. כספי זינק מהטרמפולינה לפרפר, התקשה מעט לייצר מומנטום אבל בסוף זינק אל חבל הבנג'י, תפס אותו ונחת בצד השני של הבריכה. במסילת הכוח, המכשול שלפני הקיר, הוא תפס במוט, התקדם באמצעותו עד לסוף המסילה ונחת בבטחה על המזרון. כספי התייצב מול הקיר הכפול, בחר לנסות את המגה קיר, הסתער עליו וטיפס עליו בהצלחה להפתעת כולם. כספי לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-52 שניות וזכה בצ'ק על סך 10,000 שקלים ובכרטיס לחצי הגמר.

עמיר כספי (צילום: מתוך
עמיר כספי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עמיר כספי (צילום: מתוך
עמיר כספי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:41 - נינג'ה בוי: דוד חייצקי נפל למים במכשול החמישי (02:40)
הכירו את דוד חייצקי, בן 24 מירושלים, בל בוי במקצועו. הוא מטפס שמתמחה בסגנונות מסורתי ובורדרינג ובשנים האחרונות נסע לטפס במדינות שונות בעולם. חייצקי סיים את הסטפר המרחף, ירד באומגת הבומרנג עד לחבל הבנג'י, תפס אותו נמוך מאוד אבל הצליח לטפס על המזרון. במכשול הלוויין, הוא עבר מהלוח הראשון אל הלוויין תוך שהוא דוחף אותו עם הרגל ומניע אותו על צירו. מהלוויין חייצקי עבר בהצלחה ללוח האחרון וממנו אל המזרון. הוא קפץ מהטרמפולינה לציר הפרפר, כמעט החליק אבל הצליח לנצל את המומנטום, תפס את החבל והגיע לחומה. במכשול מסילת הכוח הוא טיפס עם המוט במעלה המסילה, עבר את המגרעת, התנדנד בשביל לזנק לחצי השני של המסילה אבל לא שרד את הקפיצה ונפל לבריכה.

דוד חייצקי (צילום: מתוך
דוד חייצקי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דוד חייצקי (צילום: מתוך
דוד חייצקי|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:30 - מגה הפתעה: מישה שיינין סיים את המגה קיר ולחץ על הבאזר אחרי 9 דקות ו-17 שניות
מישה שיינין, בן 18, נולד במוסקבה ועלה לישראל לפני שנה וחצי במסגרת תוכנית נעל"ה. הוא עושה ספורט מהרגע שהוא זוכר את עצמו ומתאמן בקראטה, שחייה, ברייקדאנס וטיפוס. שיינין רוצה להיות הנינג'ה הישראלי הראשון והוא הכריז כי בכוונתו ללכת עד הסוף. הפתיחה שלו על המסלול הייתה זהירה ומחושבת, הוא סיים את הסטפר המרחף בהצלחה ועבר גם את אומגת הבומרנג בלי בעיה. לפני מכשול הלוויין שיינין בחר לנוח שניות ארוכות ובשלב הזה התבררה האסטרטגיה שלו: לסיים את המסלול, לא חשוב באיזה זמן. הוא צלח גם את הלוויין והמשיך אל ציר הפרפר. אחרי מנוחה נוספת, שיינין קפץ מהטרמפולינה לפרפר, זינק במומנטום הנכון אל חבל הבנג'י ונחת בצד השני של הבריכה. שבע דקות כמעט לתוך המסלול, שיינין הגיע אל מסילת הכוח, סיים את המכשול והמשיך אל הקיר הכפול. שיינין הדהים את כולם כשבחר ללכת על המגה קיר, הצליח לטפס אותו, לחץ על הבאזר וזכה בצ'ק על סך 10,000 שקלים.

מישה שיינין (צילום: מתוך
מישה שיינין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

מישה שיינין (צילום: מתוך
מישה שיינין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:04 - המגרעת שעלתה ביוקר: איתי ירמיהו נפסל במכשול החמישי
הכירו את איתי ירמיהו, בן 30 מירושלים. הוא מורה לחינוך גופני בבית ספר יסודי ועוסק בריצה מגיל צעיר. הוא מספר שחשוב לו שילדים יכירו בחשיבות של הספורט ויאמצו אורח חיים בריא. ירמיהו סיים את הסטפר המרחף בהצלחה, ירד באומגת הבומרנג, תפס טוב את החבל ונחת על המזרון. במכשול הלוויין הוא טיפס על העמוד, עבר ללוח הראשון, הסתובב על הלוויין, תמרן ללוח האחרון וממנו למזרון. הוא זינק מהטרמפולינה לציר הפרפר, תפס יפה את החבל וטיפס על החומה. במסילת הכוח, ירמיהו הצליח להתקדם באמצעות המוט מתחילת המסילה ועד סופה, המשיך אל הקיר הכפול וטיפס על הקיר הרגיל. רק אחרי שלחץ על הבאזר התברר כי ירמיהו דילג על המגרעת במסילת הכוח ומכיוון שעבר על חוקי המכשול, הוא נפסל והקיר לא ייחשב לו.

איתי ירמיהו (צילום: מתוך
איתי ירמיהו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

איתי ירמיהו (צילום: מתוך
איתי ירמיהו|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:55 - לנינג'ה אין גיל: פבל קירין נפל למים במכשול הרביעי (04:01)
פבל קירין, בן 59 מקצרין, מתגאה שהוא מחזיק בלא פחות מעשר עבודות. קחו אוויר: קירין הוא מורה לחינוך גופני וספורט, מאמן התעמלות מכשירים, חייט, מעצב אופנה, מסאז'יסט, מדריך חדר כושר, מדריך ספינינג, משווק רשתי, מפעיל בריכה ונגר. קירין התאמן לקראת הנינג'ה שש פעמים בשבוע והוא מאמין שהוא מסוגל להגיע עד לגמר. הפתיחה שלו על המסלול הייתה זהירה אך טובה, הוא צלח את הסטפר, סיים גם את אומגת הבומרנג והמשיך ללוויין. קירין טיפס על העמוד ועבר יפה אל הלוח הראשון, התקשה מעט במעבר ללוויין אבל הצליח לטפס עליו, לסובב אותו ולהמשיך אל הלוח האחרון וממנו למזרון. בציר הפרפר הוא קפץ מהטרמפולינה אל הפרפר, הסתובב על הציר אבל התקשה לייצר מומנטום ולא הצליח לתפוס את החבל בעת שזינק לעברו.

פבל קירין (צילום: מתוך
פבל קירין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

פבל קירין (צילום: מתוך
פבל קירין|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:46 - הקרוקודיל בחוץ: סלמון אברמוב נפסל במכשול השלישי
סלמון אברמוב, גרפיקאי בן 42, הוא מתאבק בסגנון יווני-רומי. הכינוי שלו בעולם ההתאבקות הוא "הקרוקודיל" והוא היה בעבר אלוף ישראל בהיאבקות בסגנון זה. אברמוב עבר יפה את מכשול הסטפר המרחף והמשיך לאומגת הבומרנג. הוא תפס את חבל הבנג'י בירידה מהאומגה, נחת עם שתי הרגליים על המזרון והמשיך למכשול הלוויין. הוא טיפס על העמוד, עבר אל הלוח הראשון ובמהלך הניסיון שלו לטפס על הלוויין עצמו נגע בחלק העליון של הלוח. על אף שסיים את המכשול בהצלחה, אברמוב נפסל מהתחרות כיוון שעבר על החוק שאוסר לגעת בחלק העליון של הלוחות. "טיפסתי יותר מדי גבוה, טיפסתי מעל הראש", סיכם אברמוב המאוכזב ביציאה מהמסלול.

סלמון אברמוב (צילום: מתוך
סלמון אברמוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

סלמון אברמוב (צילום: מתוך
סלמון אברמוב|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:41 - דוגמן מסלול: עמית קנטור נפל למים במכשול החמישי (03:01)
המתמודד הראשון להערב הוא עמית קנטור, דוגמן בן 24 מתל אביב. הוא נולד וגדל באילת ואחרי השחרור מהצבא בחר לעבור לעיר הגדולה. הוא מתאמן בסטריט וורקאאוט, טיפוס ובעבר השתתף בתחרויות טריאתלון. קנטור תקתק את הסטפר המרחף, ירד באומגת הבומרנג, תפס טוב את חבל הבנג'י ונחת על המזרון. הוא טיפס על הלוויין תוך שהוא מסובב אותו על צירו, עבר בין הלוחות ונחת בצד השני של הבריכה. במכשול ציר הפרפר, קנטור זינק לפרפר, הסתובב איתו וברגע הנכון קפץ לחבל. הוא התקשה במשך שניות ארוכות לזנק מהחבל אל מעבר לחומה, אבל הצליח בסוף וסיים את המכשול. במסילת הכוח, קנטור התקשה להתקדם באמצעות המוט על המסילה, איבד כוחות ונפל לבריכה. "הרגשתי שחירבשתי את זה קצת. אם הייתי נח עוד טיפה, הייתי עושה את זה יותר מהר וביותר עוצמה", טען קנטור ביציאה מהמים.

עמית קנטור (צילום: מתוך
עמית קנטור|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עמית קנטור (צילום: מתוך
עמית קנטור|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:34 - מתקרבים להכרעה: מקצה המוקדמות ה-13 בעיצומו
מקצה המוקדמות ה-13 של "נינג'ה ישראל 2019" יגיע הערב לסיומו. שבעה מתמודדים אחרונים בהחלט למקצה הזה יעלו על המסלול ויפגשו את המכשולים הסטפר המרחף, אומגת הבומרנג, הלוויין, ציר הפרפר, מסילת הכוח, הקיר והמגה קיר. בין המתמודדים הערב: מתאבק, מורה לחינוך גופני ובל בוי. המתמודד הצעיר ביותר בן 18 והמבוגר ביותר בן 59. רק שבעה מתמודדים יבטיחו את מקומם בחצי הגמר בסיום המקצה, האם יחולו שינויים דרמטיים בפסגת הטבלה?

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך
אסי עזר ורותם סלע|צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12