כמה פעמים יצא לכם לאחר לאחר לעבודה בגלל שהאוטובוס שלכם לא הגיע, לא עצר, או היה מלא? מסתבר שאתם ממש לא לבד. קמפיין חדש של "הבוקר של קשת" בשם "מחזירים את התחבורה לציבור" מבקש לשים סוף לתופעה המעצבנת והיותר מדי שכיחה הזו.
"כל מי שנוסע בתחבורה הציבורית מכיר את העניין הזה", אומרת ספיר לוי, תחקירנית "הבוקר של קשת| שמובילה את הקמפיין. "אנחנו החלטנו לתעד את התופעה הזאת. יצאתי עם מצלמה ותיעדתי איך נראית הדרך שלי לעבודה בזמן שחיכיתי לקו 48 מתל אביב להרצליה. לצערי זה הסתיים בעימות עם נהג אוטובוס".
בזמן ההמתנה של ספיר היא המתינה מעל 5 דקות, כאשר כל הזמן הזה השלט האלקטרוני סימן שהקו מגיע. 3 פעמים טעו בלוח הזמנים במהלך ההמתנה שלה. לבסוף כשהאוטובוס הגיע הוא בכלל לא עצר ופשוט חלף על התחנה ללא שום סיבה מוצדקת. "עליתי למונית בסוף", אמרה ספיר בווידאו שצילמה. "לא הייתה לי ברירה. במקום לשלם 9 שקלים שילמתי 90".
מחברת מטרופולין נמסר: "אנו נזמן את הנהג לבירור המקרה ובמידה כי יעלה שפעל שלא על פי הנהלים, יטופל בהתאם. יש לציין כי הפנייה לא הועברה אילינו על ידי הנוסעת ואנו מבקשים מהנוסעים בכל מקרה דומה בעתיד לפנות בזמן אמת למוקד שירות הלקוחות בטלפון 5900* בכדי שנוכל לבדוק ולטפל באופן מיידי".
>> אם גם אתם נתקלת באיחור בלוחות הזמנים, או בהתנהלות חריגה בתחבורה הציבורית, אתם מוזמנים לכתוב זאת בעמוד הפייסבוק של תכנית ה"הבוקר של קשת"
הבוקר של קשת, ראשון-שלישי ב-06:15