הדרמה הקומית "יום האם" זוכה לעונה שניה. הסדרה עלתה בקשת עם עונה ראשונה באוגוסט 2012 וזכתה לנתוני צפייה מרשימים.

הסדרה של המאיירת והכותבת דניאלה לונדון דקל בכיכובם של קרן מור, דרור קרן ואורלי זילברשץ עוסקת בחיי השגרה של הגיבורה אלה (קרן מור) שכמו נשים רבות אחרות, נשואה לשניים: לבעלה מושו (דרור קרן) ולחברתה הטובה ביותר, מיקי (אורלי זילברשץ). בנוסף, מגדלת אלה שלושה ילדים וקריירה.

יום האם (יח``צ: פיני סילוק,  יחסי ציבור )
עוניה שניה ל -"יום האם"|יח``צ: פיני סילוק, יחסי ציבור

העלילות בסדרה לקוחות מחיי היומיום ומתרחשות במרחב שבין גן הילדים, העבודה ובן הזוג. מרחב זה, מציאות חייהם הבנאלית של הצופים, מוצג בסדרה כשדה מוקשים מלא דרמות וקונפליקטים החושפים באופן הומוריסטי את הרגשות האמיתיים שמאחורי העמדת הפנים וה"פוליטיקלי-קורקט". סיסמאות כגון: "הילדים מעל הכל", "העיקר שיהיו מאושרים" ו-"אנחנו לא בתחרות", נבחנות מחדש ומתפוררות לאבק, תוך שהן נוגעות במקומות שכולנו מתקשים להודות בהן. 

פרק השקת "יום האם" זכה ל-26.3% ו-800 אלף צופים והיה לאחת מחמש ההשקות הגבוהות השנה של דרמה או קומדיה (בשורה אחת עם הפרלמנט, עבודה ערבית, חטופים ונשואים פלוס). בממוצע זכתה הסדרה ל-21.9% וב-7 מתוך 8 שבועות בהם שודרה, נכללה בדירוג עשרת התכניות המובילות.

בפרק סיום העונה הכפול, אלה (קרן מור) מתמודדת לראשונה עם המושג גיל הבלות ועם הרצון להיות פוריה גם אם היא לא רוצה ילד. בחלק השני ממתמודדים אלה ומושו (דרור קרן) עם החלטתם להרחיב את המשפחה.

יוצרות:  דניאלה לונדון דקל ודנה עדן
במאי: רני סער ("רמזור"- עונה ראשונה, "עספור")
תסריט: דניאלה לונדון דקל
מפיקות: שולה שפיגל ודנה עדן ("דנה עדן הפקות" ו"שולה שפיגל הפקות")

>> לכבוד סיום העונה הראשונה: מצעד הרגעים הגדולים של אלה

>> הפרקים המלאים של יום האם לצפייה ישירה