ארגון הטרור חמאס טען אתמול שצה"ל תקף במבצע "שומר החומות" את המקום בו הוחזקו הדר גולדין ואורון שאול, אבל בישראל טוענים שמדובר בלוחמה פסיכולוגית וניסיון נוסף לקדם עסקת שבויים מצידו של חמאס. אמו של הדר, לאה גולדין הגיבה ב"חדשות הבוקר" ואמרה: "למה החמאס משפיל אותנו? החמאס מנהל אותנו, תתעוררו. במציאות של היום אף אחד לא עושה כלום כדי להחזיר את החיילים".

"הסיפור של מלחמה פסיכולוגית כואב לי בכאב שהוא פשוט משבית, אבל מעבר לזה, כואב לי איך התקשורת היא כלי במשחק של אותם אנשים שמפקירים את הילדים שלנו", המשיכה לאה, "מה זה מלחמה פסיכולוגית? מלחמת תודעה זה הדבר הכי משמעותי בעולמות התקשורת. איפה צה"ל? כל שנה אנחנו אומרים להם שהולכת להיות מניפולציה. אנחנו גם לא שומעים על כלום, אנחנו שומעים דרך התקשורת".

לא מעדכנים אתכם?
"לא. אתמול הבנתי שהפקירו אותנו ואנחנו בחזית. אנחנו, משפחות גולדין ושאול, הן החזית מול החמאס. 677 מחבלים שוחררו מאז 'צוק איתן', מה זה הבלוף שלא ישחררו מחבלים? וכל פעם מתקפלים בסלסולי מילים".

בעבר הייתה לך ביקורת רבה על ראש הממשלה לשעבר נתניהו. האם את מרגישה שינוי בממשלה הנוכחית?
"נשאיר את הרגשות שלנו למשפחה שלנו, מה שצריך זה להפעיל עכשיו את הראש. אני יודעת ויש לי נתונים מבג"ץ וממקורות אחרים בינלאומיים, היה ראש ממשלה שקראו לו ביבי נתניהו והוא החליט חד משמעית להפקיר אותם".

ראית שינוי מדיניות בין ממשלת נתניהו שאת מבקרת לבין הממשלה שאחריה?
"לא. חמור מזה, הממשלה של בנט מידרה אותנו, היא לא נתנה לנו להתקרב ולא נתנה שום מידע. החזיקו ועדיין משאירים את אותו מתאם שמחזיק בניגוד אינטרסים, מרוויח 53,000 שקל בחודש ויודע לשלוח לנו הודעות רק אחרי שזה מתפרסם בתקשורת. ביום שלישי יש אזכרה להדר, וביום שישי אנחנו צועדים לעזה כי אף אחד במדינה לא רוצה להחזיר את החיילים. אנחנו אומרים בקול גדול, זאת לא בושה להילחם על החיילים".