אלי פיניש מחקה את קטורזה, פבלו רוזנברג עושה יוגה צמוד צמוד לשי גולדשטיין ואדיר מילר משתתף פעיל ב"זה מרגיז!" - חבורת מועדון לילה בחרה את הקטעים הכי אהובים עליה מהעונה האחרונה של התכנית, ואתם מוזמנים לצחוק יחד איתה.

כנסו לראש של חברי הפאנל וצפו בעשרת הקטעים האהובים עליהם (לפי סדר אקראי):

1. פיניש מסתלבט על קטורזה

אלי פיניש מתארח בתכנית וקטורזה רוצה לנצל את ההזדמנות ולסגור חשבון עם החיקוי שלו מארץ נהדרת- אך בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו כמושא הצחוקים של הפאנל.

 

 

 

2. סיבוב זה מעצבן עם סאבלימינל

אז על מה סאבלימינל מתעצבן? מלבד להחתים את קטורזה על חוזה בחברת התקליטים שלו, הראפר מצטרף לחברי הפאנל במחאותיהם השבועיות על המחדלים הגדולים בארץ.

 

 



3. בליינד דייט עם בר רפאלי

כשבר רפאלי הגיעה לאולפן הפאנל רעש וגעש, מה גם שהיא כנראה הייתה רווקה באותה תקופה. צפו בכל אחד מהחברים מנסה את מזלו בבליינד דייט עם הדודמנית הבנלאומית המצליחה.

 



4. עושים יוגה במועדון לילה

אב עצבני בשם קטורזה, צעיר אנרגטי בשם נוסבאום, ציני עם קבלות בשם גולדשטיין, חניך מצטיין בשם אבי אטינגר, פבלו רוזנברג ומורה רגועה והיריונית ליוגה, נפגשו במועדון לילה. נשמע כמו התחלה של בדיחה?

 

 



5. זה מרגיז! עם אדיר מילר

מה מרגיז את אדיר מילר? הסטנדאפיסט וכוכב רמזור מתארח באולם מועדון לילה, ומצטרף לחברי הפאנל בקיטורים והוצאת עצבים.

 

 



6. שאלת הרב - שניצל וביצה

ושוב, שאלת הרב - הפינה האלמותית שמחנכת ומלמדת את עם ישראל, פותרות סוגיות סבוכות בהלכה, וגם, כמובן מספקת שעשוע אין קץ לחברי הפאנל. 

 



 

7. טיסה נעימה עם יובל סמו

יובל סמו הגיע למועדון לילה והשמחה הייתה רבה. הוא התקשר ועבד על אנשים בטלפון, עשה בלגאן, ואפילו קיבל תפקיד ראשי ב"טיסה נעימה".

 

 



8. אסון או ששון עם נינט טייב

אסון או ששון? השאלה הקבועה שמטרידה את כל יושבי המועדון. תמונות השבוע מוצגות ולכל אחד יש מה להגיד. שי מוטרד מנינט ויודה, קטורזה מוטרד מדורה, וכולם מתעניינים בצעצועים של אשתו של קטורזה.

 

 

 

9. אנונה: רינגטון נולד

רינגטון נולד - ארז טל עושה מטעמים מארועי השבוע ולוקח מבחר ציטוטים משעשעים, מוסיף מוזיקה, ויוצר רמיקס סוחף ומדבק שאי אפשר לעמוד בפניו.

 

 

 

10. דינג דונג ניידות משטרה

דינ דונג! מערכת הכריזה פועלת שעות נוספות בפינה הנשכנית - העקיצות השנונות והאכזריות וחיצי הביקורות של חברי הפאנל מופנים כלפי פוליטיקאים, סלבס, חפצים דוממים וסתם אחד כלפי השני.

 



 

מועדון לילה חוזרת: יום רביעי, 22.10, ערוץ 2

>>רוצים עוד? כנסו לכל הפרקים המלאים של מועדון לילה