רינגטון סיום העונה השלישית של מועדון לילה (תמונת AVI: מועדון לילה)
שיגעו את כולם|תמונת AVI: מועדון לילה

לאורך העונה הגיעו למועדון לילה מיטב אומני ישאל, תיירי ישראל והיוצאים מהארון של ישראל. ועכשיו לרגל סיום העונה החגיגי הגיע הזמן להכריע: מי האורח הגדול של העונה? מי כבש את ליבכם, הצחיק אתכם יותר מכולם ובא לכם לצאת איתו לערב צ'ייסרים מטורף?

המתמודדים: נינט טייב, עוז זהבי, סטפן התייר הצרפתי, מורן אטיאס, אסתי גינזבורג ואסי עזר.

השופטים: טוקבקיסטים חסרי רחמים, עם טעם אנין ושמחה בלב.

מאחורי וילון מספר 1: סטפן אהרון מרבוני, התייר הצרפתי

התייר הצרפתי מגיע למועדון לילה (צילום: mako)
סטפן במפגש המרגש|צילום: mako

התייר הצרפתי התגלה לראשונה בקטע וידיאו בו הוא נראה חוזר בהתלהבות על המשפט "ויו ישראל" ומביע את הערצתו למדינתנו הקטנה. משהו בשיזוף שלו ובחיוך שאינו נגמר שבה את חברי מועדון לילה ואלה הראו אותו בתכנית מספר פעמים. הפקת מועדון לילה לא קפאה על השמרים ועשתה הכל כדי למצוא את את התייר, שהפך בין לילה לכוכב טלוויזיה מבוקש. מרבוני הגיע בסופו של דבר לתכנית בטיסה ישירה מפריז ובא להרים כוסית עם חברי המועדון. האם הוא הזוכה ולו רק בגלל המאמץ הטראנס-אטלנטי? טקבקו.

מאחורי וילון מספר 2: מורן אטיאס

מורן אטיאס במועדון לילה (צילום: mako)
יצאה ל-4 דייטים. שאפו|צילום: mako

הנציגה הרשמית שלנו באיטליה ובשאר רחבי העולם, קפצה לרענן בנשיותה את חברי הפאנל של מועדון לילה. מורן לא הגיעה על תקן קישוט ועבדה קשה במהלך התכנית, כשיצאה לשלושה דייטים שונים - כל אחד עם חבר אחר מהמועדון. חייבים להודות שלצאת בערב אחד עם קטורזה, שי גולדשטיין ונוסבאום זו משימה לא פשוטה, ולא פלא שכל הפגישות נגמרו בסטירה מצלצלת. האם מורן אטיאס היא מלכת המועדון? טקבקו.

מאחורי וילון מספר 3: נינט טייב

אין תמונה
השכנה שבאה לעשות שכונה. נינט טייב

נינט הגיעה לתכנית בתור השכנה החדשה שעברה לגור מעל המועדון, אבל מסתבר שבמקום שהרעש של המועדון יפריע לה לישון, דווקא הנגינה שלה היא זו שמפריעה לשכנים החדשים להתרכז בשלהם. או שבעצם זו לא רק הנגינה... בהמשך הערב ביצעה נינט בהופעת בכורה את הדואט החדש שלה עם זמר צעיר ומבטיח שאולי עוד לא שמעתם עליו: בינימין נתניהו. האם נינט תיקח את המקום הראשון גם במועדון לילה? טקבקו.

מאחורי וילון מספר 4: עוז זהבי

עוז זהבי מגיע למועדון
מחייך למרות החרם הגברי. עוז זהבי

כוכב עספור הגיע להרים כוסית במועדון, אבל מסתבר שהחברים לא שמחו במיוחד והתאגדו נגד האורח: "הוא יפה מידי". אבל אל דאגה בתכנית נחשף שגם זהבי היפיוף היה פעם ברווזון מכוער ושמנמן. האם עוז זהבי הוא מלך המועדון של העונה, למרות שארז הבטיח לחברי הפאנל להביא מעכשיו רק מכוערים? טקבקו.

מאחורי וילון מספר 5: אסי עזר

אין תמונה
קטורזה, גולדשטיין ונוסבאום - מי צריך ילדים כאלה? אסי עזר במועדון לילה

אסי עזר חשב שהוא עושה מעשה אמיץ כשהוא יצא מהארון ועוד עשה על זה סרט, אבל כלום לא הכין אותו למפגש עם חברי המועדון. הוא הגיע לתכנית מיד לאחר טיפול שיניים, ולאחר שצפה יחד עם כל עם ישראל בתמונות מבר המצווה שלו הוא נכנס לתפקיד ההורה וקיבל בשורות מעניינות מקטורזה, שי גולדשטיין ונוסבאום, שהפילו עליו פצצה אחרי פצצה. האם אסי עזר הוא מלך המועדון של העונה? טקבקו.

מאחורי וילון מספר 6: אסתי גינזבורג

אין תמונה
בהוליווד קשה? כלום לא הכין את אסתי למפגש הזה

אסתי רק רצתה לראות סרט בשקט, אבל הגיעה בטעות למועדון לילה. נוסבאום הביא לה פופקורן בתוך פח זבל, יובל סמו נטש אותה באמצע, אטינגר התחיל לקלל ושי התחבא מאישתו. אחרי מרתון דייטים כזה נראה לנו שאולי דווקא לאסתי מגיע לקבל מדליה ולהיבחר למלכה של מועדון לילה. טקבקו.

קדימה, טקבקו לנו מי האורח הגדול של העונה, שמגיע לו תואר מלך המועדון

>> פרק סיום העונה של מועדון לילה - הערב, יום חמישי, בשעה 21:00

>> תגידו לה שדודו אהרון נכנס למועדון

וצים עוד? צפו בפרקים מלאים לצפייה ישירה של מועדון לילה ב-mako VOD