אחד הדברים הבולטים באורי חזקיה הוא היכולת שלו לעשות בדיחה מכל דבר, אבל ממש מכל דבר. כדי לבדוק את הכישרון המדובר, הגיע הבוקר הקומיקאי בעל הרעמה לתכנית הבוקר של קשת כדי לפגוש את גלית ויואב ולנסות להוציא גם מהם חיוך לא צפוי, הפעם עם פאנצ'ים על מסרגות.

"האמת היא שאני לא עושה בדיחה מכל דבר שקורה", הוא מיד הצטנע וניסה להתחמק, "דבר שני מדובר פה במכשירים של נשים, ואם הייתי מקבל מכשירים גבריים כנראה שהיה לי קל יותר", הוא צוחק. אחרי שהצליח לצאת כשידו על העליונה, עברו צמד המנחים לברר איך זה מרגיש להיות חבר חדש בפאנל הכי מצחיק במדינה.

"מאוד נחמד לי אבל זה קשה בטירוף", הוא מעדכן, "כולנו כותבים יחד, וגם כל אחד עם הצוות שלו. מדובר באנשים שנותנים לנו רעיונות ואנחנו עובדים קשה מאוד כדי למצוא דברים שיצחיקו. בסופו של דבר, כשיום צילום מסתיים זה כיף גדול". למרות הקומפלימנטים לשאר חברי הפאנל, הוא דואג לעדכן שלא מדובר באנשים רגילים: "יושבים שם חבורה של משוגעים, ואם לא היינו חלק מהתכנית הזו כנראה שהייתם מוצאים את כולנו במוסד סגור".

מה מפחיד? (תמונת AVI: מתוך מועדון לילה, שידורי קשת)
בא לפאנל בחור חדש|תמונת AVI: מתוך מועדון לילה, שידורי קשת

אז מה הקושי הגדול כל כך בלהצחיק אתם שואלים? חזקיה ממהר להסביר: "אנחנו מצלמים יומיים לפני שידור התכנית. בזמן הזה אני מחפש כותרות בעיתונים, מכניס אותן לראש, מתחיל לעבד ומסתובב בבית הלוך ושוב כדי לגבש את זה לכדי בדיחה. הניגון של הבדיחה בסופו של דבר הוא מאוד חשוב, וזה בדיוק כמו שיר כשכל מילה בו חשובה, בסופו של דבר אנחנו אנשים רציניים", הוא מסכם בצחוק.

"מועדון לילה" , הערב (רביעי), 21:00

עוד במועדון לילה: