אין תמונה
osmo coding

אליפות ישראל בדקה, או בשמה הלועזי minute to win it, היא שעשועון שהומצא בארצות הברית שמזמין אנשים שחולמים להיות מיליונרים דרך המשחקים שכולנו משחקים בבית. באולפן שנבנה מיוחד עם זירת משחקים אימתנית, יבצעו המתמודדים עשר משימות ביתיות שכולנו היינו משחקים בבית או במשרד. בפני המתמודדים עומדת דקה אחת לכל משימה והמרחק בינם לבין מיליון שקלים חדשים הוא 10 דקות בלבד!

השעשועון שהחל במרץ 2010 באמריקה, נמכר לעשרות מדינות ברחבי העולם, ביניהם ארגנטינה, אוסטרליה, פינלנד, הודו, דרום קוריאה והשבוע הוא מגיע לארץ הקודש בהנחיית עידו רוזנבלום.

לשעשועון, מאגר של עשרות משחקים המורכבים מפריטים שנמצאים לכולנו בבית או במשרד ולא צריך מוח חד או שרירי ברזל כדי לזכות במיליון שקלים. כל מה שצריך כדי לזכות הוא קור רוח, ספורטיביות, התמדה והרבה אימונים. וכך זה נראה ברחבי העולם:

צרה כפולה
גראנט נלסון, הגיע לשחק וקטף את סכום הזכייה הגבוה ביותר שידעה התוכנית באוסטרליה. באחד המשחקים הוא התבקש לזרוק קלפים במטרה שיתקעו בשלושה חצאי אבטיח. אחרי שצלח את המשחק, התבקש להקפיץ כדורים קטנטנים לתוך אצבעון קטנטן אפילו יותר. לאחר מכן הגיע המשחק הנקרא Double Trouble (צרה כפולה), בו נלסון התבקש להקפיץ שני כדורי פינג פונג בו זמנית לתוך שתי כוסות. צפו ברגע המותח בו הוא שבר את השיא וזכה בחצי מיליון דולר.



ג'קאס
סטיב או מחבורת ג'קאס שרגילה לעשות פעלולים שאף אדם שפוי לא מוכן לעשות, הגיע לשחק בגרסה האמריקאית של השעשועון במשחק מיוחד שסכום הזכייה הועבר לתרומה. במשחק הזה היה עליו לאזן את הקצה של ארבעה קולבים על חוט מתוח. עם קור רוח ונחישות הצליח סטיב או להוסיף 50 אלף דולר לקופת התרומה.



ילד הבועה
הוגו ואנטוני הגיעו במטרה אחת - להשיג מיליון דולר תוך עשר דקות. השניים הגיעו לשלב 6 והתבקשו להתמודד עם המגה-בועה. במשחק זה, על המתמודד ליצור בועת סבון ובעזרת נשיפה בלבד, להעביר את הבועה לאורך זירת המשחקים עד לחישוק הנמצא בצידה השני של הזירה. צפו בבועת הסבון השווה 75 אלף דולר.



פרנקנשטיין קם לתחייה
הבנות לידזי ומישל עומדות בפני רבע מיליון דולר, וכל מה שעומד בדרכן הוא משחק 'פרנקנשטיין'. על המתמודדת להחזיק ישר ובאפון אנכי את הידיים, להרים שלוש מוטות המאזנות סוללות בשני הקצוות ולהביאם לסוף זירת המשחקים. בעזרת ריכוז, נחישות ויציבות חסרת פשרות, הבנות הוסיפו לכיסן רבע מיליון דולר.



הרשת גועשת
מעבר לגרסאות השונות ברחבי העולם, האינטרנט עמוס במיליוני קטעי וידאו של מבוגרים, צעירים, עורכי דין וכל אדם שקצת משועמם בעבודה או בבית ברחבי העולם, מנסים לבצע את המשחקים השונים ממאגר המשחקים.  קחו לדוגמא את המשרד הזה באמריקה שהחליט להשתעשע עם עובדיו ולעשות תחרות "מטען חורג". לגבם של העובדים קשורות קופסאות ממחטות נייר המכילות 8 כדורי פינג פונג כל אחת. על המתמודד לנענע את גופו מבלי לגעת בקופסא כדי להוציא את כל הכדורים מהקופסא. אם זה לא ישפר את הגיבוש המחלקתי, מה כן?


אליפות ישראל בדקה, יום חמישי ב - 21:00

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים