בחמישי הקרוב זה מתחיל. שעשועון המשחקים בהנחיית עידו רוזנבלום מגיע למסך שלכם עם מיליון שקלים חדשים. זוגות זוגות יגיעו לזירת המשחקים של אליפות ישראל בדקה ויתמודדו עם עשרה משחקים מאתגרים שמורכבים מכל הדברים שיש לכולנו בבית, במטבח, במשרד ובכל מקום. לכל זוג יש דקה אחת בדיוק לבצע כל משחק ובתום עשרה משחקים ועשר דקות, הזוג יכול לצאת עם מיליון שקלים חדשים.

הזוג הראשון שינסה להפוך למיליונרים הם אורי וגלי ליבנה מרמת השרון. הם הכירו בבליינד דייט בחוף הים ואחרי הפגישה גלי התקשרה לאמא שלה וסיפרה לה שפגשה את בעלה. השניים פתחו את אליפות ישראל בדקה עם המשחק "עמידת ראש" - במשחק זה המתמודדים צריכים להוציא קופסת גפרורים מתחת לבקבוק עומד כך שהבקבוק ינחת על השולחן בלי ליפול. עליהם להצליח שלוש פעמים מתוך עשרה ניסיונות.

גלי ואורי החליטו שגלי תתחיל את המשחק והספירה לאחור החלה. האם גלי תצליח והאם הזוג יהיה אלוף ישראל בדקה? צפו בהצצה לתוכנית הראשונה

אין תמונה
עמידת ראש - המשחק הראשון של האליפות ישראל בדקה
תוכנית 1 - כל המשחקים

במהלך התוכנית הראשונה, המתמודדים שיגיעו לזירת המשחקים של אליפות ישראל בדקה יוצבו בפני המשחקים הבאים:

באר המשאלות - על המתחרה להפיל ולקלוע שלושה מטבעות של שקל לתוך כוסות 'שוט' הנמצאות בתחתית שלושה אקווריום מלאים במים.

מתח גבוה - על המתחרה להעביר ביצה אחת מפיית בקבוק ליטר וחצי מלא אחד לפייה של בקבוק ליטר וחצי מלא שני באמצעות חוט כפול הקשור בלולאה.

מס שפתיים - על המתחרה להרים שקיות נייר בגדלים שונים באמצעות הפה בלבד ולהניחם על גבי פודיומים.

מסע דילוגים - על המתחרה להקפיץ כדור פינג-פונג מכוס אחת לאחרת. על הפעולה להתבצע 3 פעמים, כל פעם בין זוג כוסות הנמצאות במרחקים משתנים אחת מהשנייה.

בניין האו"ם - על המתחרה לערום 10 אומי מתכת גדולים על ידי הורדה שלהם ממקל הצ'ופסטיק, לשולחן מבלי להיעזר בידיו.

מטיל ביצים - שתים עשרה כוסות זכוכית מלאות עד החצי, עליהן מונחות תבניות אלומיניום עגולות (בצורת פאי) , שעליהן עומדים גלילי קרטון ועליהם מונחות ביצים 'שוכבות'. באמצעות מטאטא סטנדרטי, על המתחרה להכות את הצלחת עם המטאטא כך שהביצים הנמצאות בראש הערמה יפלו ישירות לתוך כוסות המים.

משיכת מזומנים - על המתחרה לשלוף שטר של 20 ש"ח מבין שני בקבוקים המאוזנים אחד על גבי השני (פייה לפייה) על הבקבוקים להישאר מאוזנים לאחר שליפת השטר.

צמר פלדה - על המתחרה לסובב כדור צמר, במטרה להפיל ארבע פחיות שתייה קלה ריקות.

מסמר הערב - על המתחרה לתלות 6 מסמרים על חוט במקביל, על ידי איזון ראשי המסמרים. על החוט להיות תלוי בגובה של 2 מטר באזור משחק מיועד של 50 ס"מ.

אליפות ישראל בדקה, יום חמישי ב - 21:00

>> איך זה נראה במחנה האימונים?

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים

>> בואו להיות חברים של אליפות ישראל בדקה בפייסבוק