במסגרת אליפות ישראל בדקה, הזוגות שמגיעים לזירת המשחקים מתבקשים להתמודד עם משחקים שנראים פשוטים וקלים לביצוע, אך תחת הלחץ של דקה אחת בלבד, הופכים למשימה קשה בהרבה. קשה אך לא בלתי אפשרית.

אחד המשחקים המאתגרים ביותר שנמצאים במאגר המשחקים של אליפות ישראל בדקה, מכה גלים ברחבי העולם כמשחק בו הכללים הכי פשוטים אבל ההצלחה תלויה בשלוק אחד בדיוק. במשחק "שלוק בדיוק" על המתחרה לייצב שלוש פחיות שתייה על צידן. כיוון שבלתי אפשרי לייצב כך פחיות כשהן מלאות, על המתחרה לשתות קודם מהפחית עד ליצירת המשקל האופטימאלי לאיזונה.

האחים יונתן וקים שאקי אמנם הצליחו לעלות על השיטה ולייצב פחית אחת מתוך השלוש, אך לאחר שלוש ניסיונות חוזרים, כשלו במשימה והודחו מהמשחק.

>> לכל המשחקים מהתוכנית השנייה של אליפות ישראל בדקה

אך לא רק בארץ המתמודדים מתקשים להספיק לשתות שלוש פחיות ולייצבן על צידן. בגרסה האוסטרלית של המשחק שנקראת "Minute to Win It" עמד ג'ייסון לאב מול 75 אלף דולר אוסטרלי כשהדבר היחיד שמפריד בינו לבין הכסף, היה אותו משחק מאתגר. בניגוד לאחים שאקי, הוא דווקא עלה השיטה מוקדם יותר אך הצליח לייצב רק 2 פחיות בלבד ובכך הודח מהמשחק.

אבל, בניגוד לג'ייסון האוסטרלי ולאחים שאקי הישראלים, המתמודדת האמריקאית כנראה התאמנה הרבה יותר מכל מתמודד אחר שניסה לבצע את המשחק הזה. לכן כשהיא התבקשה לאזן את שלוש הפחיות, היא ידעה בדיוק כמה לשתות וכיצד להעמיד את הפחיות בכדי לזכות ב-10 אלף דולר.

אין ספק שאימון רב, הכנות מראש ושתייה מדויקת הם המתכון להצלחה במשחק הכה פשוט אך כה מאתגר. חושבים שזה קלי קלות? אתם מוזמנים לנסות את זה בעצמכם.

>> להוראות המשחק "שלוק בדיוק"

>> לכל המשחקים מהתוכנית השנייה של אליפות ישראל בדקה

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים

>> בואו להיות חברים של אליפות ישראל בדקה בפייסבוק