במהלך התוכנית הראשונה, הגיעו לאולפן אליפות ישראל בדקה שני זוגות מתמודדים שניסו להרוויח מיליון שקלים חדשים בדקה אחת בלבד. הראשונים היו אורי וגלי, זוג נשוי מרמת השרון שפתחו את אליפות ישראל בדקה.

במשחק הראשון התמודדו השניים עם "עמידת ראש" - היה עליהם להוציא קופסת גפרורים מתחת לבקבוק עומד כך שהבקבוק ינחת על השולחן בלי ליפול. במיומנות מופלאה, גלי הצליחה להשאיר שלושה בקבוקים עומדים מתוך עשרה והזוג עבר לשלב הבא.

במשחק השני התמודדו גלי ורואי עם באר המשאלות - עליהם היה להפיל ולקלוע שלושה מטבעות של שקל לתוך כוסות 'שוט' הנמצאות בתחתית שלושה אקווריום מלאים במים.גם כאן גלי לקחה את המושכות ולאחר מספר ניסיונות הצליחה לקלוע ועברה לשלב הבא.

במשחק השלישי מתח גבוה היה עליהם להעביר ביצה אחת מפיית בקבוק ליטר וחצי מלא אחד לפייה של בקבוק ליטר וחצי מלא שני באמצעות חוט כפול הקשור בלולאה. הפעם אורי נכנס לזירת המשחקים ובניסיון השני הצליח במשחק ועבר לשלב הבא.

במשחק הרביעי, מס שפתיים היה על אורי וגלי להרים שקיות נייר בגדלים שונים באמצעות הפה בלבד ולהניחם על גבי פודיומים. השניים החליטו לשלוח את גלי לזירת המשחקים בשל עברה כרקדנית.בזכות הגמישות שלה, גלי צלחה את המשחק ועברה לשלב הבא.

במשחק החמישי, מסע דילוגים היה עליהם להקפיץ כדור פינג-פונג מכוס אחת לאחרת. על הפעולה להתבצע 3 פעמים, כל פעם בין זוג כוסות הנמצאות במרחקים משתנים אחת מהשנייה. אורי בחר להשתתף ונכנס לזירת המשחקים עם המון מוטיבציה ו-25 אלף שקלים שמונחים על הכף. למרות רצף ההצלחות, אורי לא צלח בניסיון הראשון של המשחק אך למזלו לזוג היו עוד שתי פסילות. בניסיון השני, אורי כבש את הזירה וגרף לכיסם 50 אלף שקלים.

לפני שהמשיכו לשלב הבא, החליטו אורי וגלי להכניס את 50 אלף השקלים לבנק ובכך להבטיח סכום זכייה מינימלי במידה ויחליטו לפרוש. במשחק השישי, בניין האו"ם היה עליהם לערום 10 אומי מתכת גדולים על ידי הורדה שלהם ממקל הצ'ופסטיק, לשולחן מבלי להיעזר בידיים. בתחילה ניסתה גלי את המשחק וקיוותה לשמור על יציבות וריכוז, אך לצערה 60 השניות עברו ללא הצלחה במשימה. מאחר ולשניים הייתה עוד פסילה, אורי החליט לנסות את מזלו ולהקים את מגדל האו"ם. בשניות האחרונות של הדקה נראה שאורי הולך לכבוש את המשחק אך בשניה האחרונה בהחלט, המגדל שלו קרס ולקח את הפסילה השלישית והאחרונה של הזוג. למזלם, עם יצאו מהמשחק עם חמישים אלף השקלים שהם שמרו בבנק.

הזוג השני - נדב ואמיר

אל זירת המשחקים הגיעו הזוג השני, צמד האחים נדב ואמיר, במטרה לזכות במיליון השקלים לאחר עשרה משחקים של דקה אחת כל אחד.

במשחק הראשון מטיל ביצים הוצבו בפניהם שתים עשרה כוסות זכוכית מלאות עד החצי, עליהן מונחות תבניות אלומיניום עגולות (בצורת פאי) , שעליהן עומדים גלילי קרטון ועליהם מונחות ביצים 'שוכבות'. באמצעות מטאטא סטנדרטי, היה עליהם להכות את הצלחת עם המטאטא כך שהביצים הנמצאות בראש הערמה יפלו ישירות לתוך כוסות המים. אמיר, הצעיר, החליט להשתתף במשחק ונכנס לזירה. בשקט מופתי ובריכוז מצוין, הצליח אמיר להפיל הביצים לתוך הכוסות ובכך הבטיחו את מקומם במשחק הבא.

במשחק השני, משיכת מזומנים היה עליהם לשלוף שטר של 20 ש"ח מבין שני בקבוקים המאוזנים אחד על גבי השני (פייה לפייה) על הבקבוקים להישאר מאוזנים לאחר שליפת השטר. נדב בחר לקחת על עצמו את המשחק ובמיומנות מרשימה, הצליח נדב תוך 4 שניות בלבד לזכות בחמשת אלפים שקלים ולעבור לשלב הבא.

במשחק השלישי, צמר פלדה היה עליהם לסובב כדור צמר, במטרה להפיל ארבע פחיות שתייה קלה ריקות. אמיר היה הראשון שנכנס לזירת המשחקים אך לצערו הדקה עברה ללא הצלחה במשימה. לאחר הכשלון הראשון, האחים החליטו להתחלף ונדב החליט לנסות את מזלו. עד השניות האחרונות זה היה נראה שהניצחון קרוב, אך הדקה קצרה ממה שמדמיינים ועברה ללא הצלחה במשימה. למזלם היה להם עוד משחק חוזר אחד ונדב החליט לנסות שוב. אחרי שכבר חש את המשחק בניסיון הראשון, הצליח נדב בשניות האחרונות של הדקה, להצליח במשימה ולגרוף עשרת אלפים שקלים ואת המקום בשלב הבא.

במשחק הרביעי, מסמר הערב - היה עליהם לתלות 6 מסמרים על חוט במקביל, על ידי איזון ראשי המסמרים. על החוט להיות תלוי בגובה של 2 מטר באזור משחק מיועד של 50 ס"מ. מאחר ונדב שיחק בשני משחקים ברצף, כל עתידם במשחק היה מוטל על כתפיו של אמיר. לצערם בתום הדקה, לא הצליח אמיר לתלות את המסמרים על החוט והאחים חזרו הביתה ללא הכסף.

אליפות ישראל בדקה, יום חמישי ב - 21:00

>> איך זה נראה במחנה האימונים?

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים

>> בואו להיות חברים של אליפות ישראל בדקה בפייסבוק