שני זוגות נוספים הגיעו הערב לאולפן אליפות ישראל בדקה וניסו להרוויח מיליון שקלים חדשים תוך עשר דקות בלבד. הראשונים היו סמדר ואלמוג אדונסקי מרמת השרון.

במשחק הראשון התמודדו השניים עם "משיכת מזומנים" - היה עליהם לשלוף שטר של 20 ש"ח מבין שני בקבוקים המאוזנים אחד על גבי השני (פייה לפייה) על הבקבוקים להישאר מאוזנים לאחר שליפת השטר. אלמוג החליט לבצע את המשחק הראשון וקבע שיא חדש בתוכנית כשהצליח תוך שניה אחת בלבד להצליח במשחק ולגרוף לקופתם 2,500 ש"ח.

במשחק השני התמודדו השניים במשחק "התמנון" - עליהם היה לשלוף רצועות סרט אריזה הנמצאות מתחת לבקבוקי שתייה (ליטר) הפוכים, באמצעות יד אחת בלבד, מבלי להפיל את בקבוק השתייה ההפוך. סמדר נבחרה לבצע את המשחק ולאחר מספר בקבוקי הסתגלות, הצליחה סמדר למשוך את הסרטים מבלי להפיל שלושה בקבוקים וגרפה לקופתם 5,000 ש"ח.

במשחק השלישי התמודדו השניים במשחק "מטווח קצר" - היה עליהם לירות גומיות במטרה להפיל ערימה משולשת של 6 פחיות מהפלטפורמה ממרחק של 2.5 מטר. סמדר בחרה לבצע את המשחק מאחר ויש לה גבישות יתר בידיים. ההחלטה הייתה נבונה וסמדר גרפה לקופתם 10 אלף ש"ח.

במשחק הרביעי התבקשו השניים להתמודד עם המשחק "ביצי חופש" - היה עליהם להזיז שלוש ביצים (על הרצפה) לאזור היעד, באמצעות "נפנוף" מגש פיצה ריק לעבר הביצים. אלמוג בחר לבצע את המשחק ראשונה אך לצערו לא הצליח לרכז את כל הביצים באיזור המיועד. לצערם, גם הניסיון השני והשלישי לא צלח והשניים נאלצו לעזוב את המשחק ואת זירת המשחקים ללא כסף.

הזוג השני - יונתן וקים שארי

אל זירת המשחקים של אליפות ישראל בדקה הגיעו זוג אחים פייטרים שהתאמן המון לקראת התוכנית ובא מוכן להתמודד מול כל משחק במטרה להגיע למיליון השקלים הנכספים. יונתן וקים שאקי, אח ואחות, חצי עירקי וחצי הולנדי. הם אמנם רבים בלי סוף אבל מאוד אוהבים אחד את השני. לקראת התוכנית הם התאמנו שעות, ימים ולילות כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר.

במשחק הראשון התמודדה קים מול המשחק "מטיל ביצים" - שתים עשרה כוסות זכוכית מלאות עד החצי הוצבו בפניה כשעליהן מונחות תבניות אלומיניום עגולות (בצורת פאי) , שעליהן עומדים גלילי קרטון ועליהם מונחות ביצים 'שוכבות'. באמצעות מטאטא סטנדרטי, היה עליה להכות את הצלחת עם המטאטא כך שהביצים הנמצאות בראש הערמה יפלו ישירות לתוך כוסות המים. מבלי להסס ובמיומנות מרשימה, הצליחה קים להפיל את כל הביצים לתוך הכוסות ולגרוף לכיסם 2,500 ש"ח.

במשחק השני יונתן התמודד מול המשחק הקלאסי "כדורפח" - על יונתן לגלגל כדורי טניס על הרצפה לכיוון מקל מטאטא, שבהגיעם אליו הם יוקפצו וינחתו בשלושה סלים שונים. יונתן מצליח לגלגל את הכדורים ולקלוע לכל הסלים ולגרוף 5,00 ש"ח לקופתם.

במשחק השלישי, קים נבחרה להתמודד מול המשחק "קפיצה משולשת" - על קים להכניס 3 כדורי פינג-פונג לתוך אקווריום על ידי הקפצתם דרך 3 צלחות הממוקמות על פודיומים אחת אחרי השנייה לפני האקווריום. גם כאן, ההכנות והאימונים של האחים השתלמו וקים הצליחה תוך זמן פחות מדקה לקלוע אפילו 4 כדורים לאקווריום ולגרוף לקופתם 10,000 ש"ח.

במשחק הרביעי, יונתן נבחר להתמודד מול "קפיצת ראש" - על יונתן להחזיק עפרונות ביד אחת וביד השנייה להקפיץ את העיפרון לתוך הכוס באמצעות מחק הגומי שבקצה העיפרון. יונתן ללא ספק התאמן רבות על המשחק הזה עד שהצליח לקלוע את העפרונות בקלות רבה יחסית ולגרוף לקופתם 25 אלף שקלים.

במשחק החמישי, יונתן החליט לשחק ברצף גם את המשחק "קלף עם הרוח" - היה עליו לנשוף על חבילת קלפים ולהסירם בעדינות מערמת הקלפים המאוזנת על הבקבוק, מבלי להפיל את הקלף התחתון (הג'וקר). עם המון סבלנות ורגישות, הצליח יונתן בניסיון הראשון שלו להעיף את כל הקלפים ולהשאיר את הג'וקר במקומו ובכך לגרוף לקופתם 50 אלף שקלים.

בשלב זה, החליטו האחים לשים את 50 אלף השקלים שהרוויחו עד כה בבנק, ובכך הבטיחו את זכייתם בכסף. המשחק החמישי הוא אחד המשחקים הכי מפורסמים בתולדות התחרות ברחבי העולם, ואחד המשחקים המאתגרים ביותר - "שלוק בדיוק" - היה עליהם לייצב שלוש פחיות שתייה על צידן. כיוון שבלתי אפשרי לייצב כך פחיות כשהן מלאות, על המתחרה לשתות קודם מהפחית עד ליצירת המשקל האופטימאלי לאיזונה. למרות כל האימונים וההכנות, נכשלו זוג האחים לייצב את הפחיות שלוש פעמים ולכן הודחו מהמשחק. למרות ההדחה, הזוג הצליח לשמור על 50 אלף השקלים.

אליפות ישראל בדקה, יום חמישי ב - 21:00

>> איך זה נראה במחנה האימונים?

>> אל תיתפסו לא מוכנים! התאמנו עכשיו על כל המשחקים

>> בואו להיות חברים של אליפות ישראל בדקה בפייסבוק