הקרב על המילקי במעברי הסופר בין אקי אבני לסנדי בר מצליח פעם נוספת לזכות בתשומת לב הצופים, כאשר הפרסומת של שטראוס למעדן מילקי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע.
גם בפעם הקודמת שהפרסומת שודרה היא הצליחה לייצר שיעורי זכירות גבוהים, אשר דירגו אותה במקום הראשון של רשימת הפרסומות הזכורות.
ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי שיעורי האהדה והזכירה הגבוהים של הפרסומת באים על רקע ההיכרות של הצופים עם הפרסומת, כיוון שזו הפעם השנייה שהקמפיין באוויר.
עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 0.8, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.2%.
שיעורי האהדה לפרסומת של מילקי נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.8%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 0.9, מה שמעיד על כך ששיעורי האהדה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי ב-10%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 263 (בהשוואה ל-245 בשבוע שעבר).
כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-40.2 מיליון דולר (לעומת כ-41.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).