הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת הזכורה ביותר כבר בשבוע הראשון לשידורה. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 11.5%. עוצמת הזכירות של הפרסומת עומדת על 0.9, מה שמעיד על כך ששיעור הזכירה של הפרסומת נמוך ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השירה בשפת הסימנים בקמפיין סלקום על רקע שירו של שלמה ארצי יצרו סיטואציה מרגשת שהצליחה לייצר זכירות גבוהה אצל הצופים.
סרטוני הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, חוזרים לפסגת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.3%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.1, מה שמעיד על כך ששיעור האהדה של הפרסומת גבוה ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.
ראוי לציין כי זה השבוע השני ברציפות בו פרסומת של פלאפון מדורגת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע האחרון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו דומה למספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 246 (בהשוואה ל-244 בשבוע שעבר).
גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-34.4 מיליון דולר (לעומת כ-36.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).