נחום שגב, ירושלמי בן 33, קנה בקיץ האחרון בהום סנטר, מסך LCD בגודל 32 אינץ'. אחרי זמן קצר המסך התחיל להשמיע רעשים המתאימים יותר למעבד מזון מאשר לטלויזיה. לנחום, שעובד בתחום מיזוג האוויר, לא היה זמן פנוי במהלך חודשי הקיץ העמוסים, לקחת את המסך לתיקון. בידיעה שהאחריות שלו תקפה לשנה, הוא פנה בדצמבר  לנותן השירות של המסכים, ואלה שלחו טכנאי לאסוף את המכשיר. בתעודת האחריות מתחייבת החברה לתקן את המכשיר בתום 7 ימי עסקים, אבל אחרי יותר מחודש בו המסך הסתובב בין מעבדות, נחום דרש לבטל את העסקה או לקבל מסך חדש אך כאן החלו הבעיות.

מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות  שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il