מה קורה בבטחון
גוייס לחיזבאללה בכדי לחסל הרמטכ"ל. ערבי ישראלי מטירה בשנות ה-20 לחייו נעצר בשבועות האחרונים בחשד כי פנה לחיזבאללה מיוזמתו, גוייס לארגון ותיכנן להתנקש בחייו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי - זאת בעקבות העובדה שהוא נהג להתאמן עם הרמטכ"ל באותו חדר כושר. ההתנקשות תוכננה בתגובה לחיסול עימאד מורנייה. הבוקר הוגש נגדו כתב אישום חמור בן ה-20 גויס, על פי החשד, לחיזבאללה במהלך מחנה של התנועה במרוקו לפני מספר שנים, כדי להתנקש בחייו של הרמטכ"ל
מה קורה בחינוך
מאות יוצאי העדה האתיופית הפגינו מול עיריית פתח תקווה. מול בניין העירייה בפתח תקווה ומול בניין הכנסת בירושלים מחו היום בני העדה האתיופית נגד אי קבלת יוצאי העדה לבתי ספר בעיר, והניפו שלטים בנוסח "גם אנחנו יהודים". בשלב מסויים נאלצו שוטרי יס"מ להדוף בכוח פעילים שצבאו על גדרות העירייה. מפגין אחד נעצר, 5 מפגינים עוכבו לחקירה
חזרה לבית הספר. אלף שש מאות אנשי הייטק, כלכלה ותקשורת, התנדבו בשנה האחרונה בעמותת "שיעור אחר" והעבירו יותר ממאתיים שיעורים במאה עשרים ושלושה בתי ספר בארץ. בנוסף, מחר יחל פרוייקט של גדעון סער ויקבלו את פני התלמידים מאה מורים חדשים לאנגלית, שעד נובמבר עוד עסקו בהייטק. בואו ודברו על זה
מה קורה בכסף
הציבור הישראלי יודע לטקבק נגד מדינות עוינות, אבל חרם צרכנים על המוצרים שלהן והעדפת מוצרים ישראלים מעולם לא היה הצד החזק שלו. במשרד התמ"ת שוב עושים נסיון לשכנע את הישראלים שעדיף לקנות כחול לבן. שיהיה בהצלחה!
מה קורה במוזיקה
ג'יזס קרייסט: מדונה הביאה לארץ גם את הבויפרנד חסוס. זה היה מהיר: כבר בערב הראשון בארץ הקודש לקחה מדונה פמליה מצומצמת והגיעה לביקור מלכותי במנהרת הכותל. אבל מה שבאמת הפתיע אותנו היה לפגוש שם גם את הדוגמן הצעיר והמסוקס שלה, חסוס לוז. הילדים, לעומת זאת, העבירו את זמנם במשחקי מחבואים עם צלמי הפפראצי. הערב מדונה עתידה להיפגש לארוחת ערב עם ציפי ליבני ובעלה. שיהיה בתאבון! מחפשים כרטיסים?
מה קורה ברכב
בני משפחת סיליניקוב מבת ים זכו בפרס שלא מעט ישראלים ייחלו לו בקיץ האחרון, הפורש של מקדונלדס.
הבעיה היא שלאף אחד מהם אין רישיון נהיגה. אם הם יחליטו למכור את הרכב, הם יגלו בלוח יד 2 שהפורש שלהם לא מאוד חריגה בנוף
מה קורה בצרכנות
אחרי העצומה הישראלית נגד איקאה, הרשת השבדית נאלצת להתמודד עם עוד עצומה, הפעם בינלאומית ואולי גם כזאת שעלולים ליישם. בימים אלה מחולק הקטלוג החדש של הרשת למיליוני בתים ברחבי אירופה, וגם בישראל. העיצוב אותו עיצוב, אבל הלקוחות הוותיקים הזדעזעו לגלות שהרשת החליפה את הפונט הוותיק FUTURA, שבו השתמשה בכל הקטלוגים, הקופסאות והתוויות על המוצרים, לפונט בשם VERDANA, שנחשב לסתמי למדי. רבים התלוננו בטוויטר בנוסח "מילים לא יכולות לתאר את הגועל" ומעצב גרפי מרומניה יזם עצומה בדרישה לחזור לפונט המסורתי, עליה חתמו קצת יותר מ-2700 גולשים.