"מייד-אין ISRAEL" זו סדרה דוקומנטרית שמנסה לפצח את סוד ההצלחה של ישראלים בחו"ל ובפרט באירופה. איל קיציס, צביקה הדר, ארז טל, עידו רוזנבלום, אסי עזר, וחיים כהן יצאו למסע בעקבות ישראלים שכבשו את אירופה.

>>לאתר התכנית

אין תמונה
בחמישי הקרוב - צביקה הדר בעקבות הכדורגל

צביקה הדר נוסע בעקבות הכדורגל. הוא יוצא למסע בספרד ובאנגליה ופוגש את הישראלים שהפכו לכוכבים על מגרש הכדורגל ואת הישראלים שגרמו לכך. בין מסעותיו הוא פוגש את פיני זהבי, אברהם גרנט ואת טל בן חיים.

איל קיציס, יזם חולם בעצמו, נוסע ללונדון וקופנהגן לפגוש את הישראלים המצליחים בתחום העסקים. הוא פוגש את שי אגסי, שהוכרז כאחד ממאה האנשים המשפיעים על הכלכלה הגלובאלית, את פפושדו, טייקון מלונאות ואת רנין בולוס שנסעה לנהל חברה משלה.

ארז טל, שהיה הראשון שמכר פורמט שיצר לשוק הבינלאומי, יוצא לפגוש את הישראלים הבולטים בתחום הקולנוע והטלוויזיה. הוא מתחיל את מסעו בלונדון וממשיך לפריז וקאן. הוא פוגש את יינון קרייז, מנכ"ל אנדמול, החברה שהביאה לנו את "האח הגדול". ובתחום הקולנוע, הוא פוגש את רונית אלקבץ ועמוס גיתאי.

עידו רוזנבלום טס לצרפת בעקבות אהבתו הגדולה למוסיקה כדי להכיר מוסיקאים בשלבים שונים של הקריירה. שם הוא נפגש עם הג'אזיסט המצליח אבישי כהן ועם הלהקה הישראלית בלקן ביט בוקס בעלי ההצלחה הגדולה באירופה ועוד.

אסי עזר, שנוסע בעקבות משיכתו לתחום העיצוב, יוצא למסע באנגליה וצרפת. שם הוא פוגש שם את הארכיטקט והמעצב מהבולטים באירופה רון ארד ואת צורי גואטה, מעצב התכשיטים שנחשב לאחד המובילים בתחום האופנה.

חיים כהן יוצא למסע מעורר תיאבון בפריז, אמסטרדם, רוטרדם ופראג בעקבות השפים הישראלים המצליחים באירופה. ביניהם מושיק רוט, בעל 2 כוכבי המישלן ושחף שבתאי, בעל רשת מסעדות אסייתיות באירופה.

הסדרה הופקה בשיתוף האיחוד האירופי. ישראל אינה חברה באיחוד האירופי אך מתפקדת כשותפה מלאה במרבית מתחומי החיים החברתיים והפוליטיים: החל מתוכניות המחקר והפיתוח, דרך הסכמי תחבורה ועד למעורבות גבוהה של האיחוד בתהליך השלום. מכלול גורמים אלו הקל את התנאים לפתוח את הדלת לאירופה בפני ישראלים מוכשרים אשר מוצאים את דרכם להצלחה.

יוצרים: אדוה בלזם וגבריאל ביבליוביץ'
עורכת ראשית: אדוה בלזם
במאי: גבריאל ביבליוביץ'
מפיקים ראשיים: עמי אמיר והילה אלון

מייד-אין ISRAEL. חמישי הקרוב ב - 21:45