איל קיציס נסע לארופה לברר איך עושים את המיליון הראשון. הוא פגש את אלו שכבר עשו את המיליון הראשון ועוד כמה בדרך, ופגש את אלו שבדרך הנכונה למיליון. איך עושים כסף, מה מניע את היזמים האלו ולמה דווקא הם הגיעו להצלחה הזו? קיציס מחפש תשובה.

הדמויות המרכזיות:

שי אגסי. יזם ומקים המיזם הבינלאומי למכוניות חשמליות. איש מחשבים ואיש עסקים יחידי במינו. הוכרז כאחד ממאה האנשים המשפיעים בכל הזמנים על הכלכלה הגלובאלית ב - TIME וב - CNN. גייס מעל 300 מיליון דולר למיזם המכוניות החשמליות ויצר שת"פ בלעדי עם ממשלת ישראל, דנמרק ואוסטרליה ועם חברת רנו-ניסאן.

אליהו פפושדו. בן 72. טייקון מלונאות. הוא מחזיק היום 37 מלונות באירופה, שהשווי שלהם בהנפקה היה 458 מיליון דולר. איש עסקים צבעוני שעובד שנים רבות באירופה ומתגורר בלונדון וישראל.

האחים חומוס. רונן ונועם גבעון, בני 28 ו - 33, למדו מחשבים, עבדו בהייטק ושמו את כל הכסף שחסכו, כולל הלוואות מההורים וחברים, על חומוסיה בלונדון. היום הם בדרך לסניף הרביעי  והרווח הצפוי להם ב - 2010 הוא מיליון וחצי פאונד.

רנין בולוס. רנין בולוס, ערבייה ישראלית, בת 25, שלאחרונה עברה לאנגליה כדי להקים ולנהל חברה למסחר במטבע חוץ. היא בתחילת דרכה המקצועית אך יודעת שתגיע להצלחה והכרה וממון רב.

מייד-אין ISRAEL. חמישי, 21:45.

>>לאתר התכנית