יונדאי טוסון 2.0

מחיר: 169,000 ₪

מנוע: 1999 סמ"ק

הספק: 154 כ"ס

צריכת דלק ממוצעת (יצרן): 12.6 ק"מ/ל'

מדד מראה חיצוני

המומחים שלנו התרשמו מאוד מהמראה החיצוני של היונדאי טוסון 2.0, במיוחד גיא שציין שהוא נראית כמו רכב שטח חזק, אך דני הבהיר שלמרות המראה לא מדובר בג'יפ, אלא ב"כמו ג'יפ", שכן אין לרכב אפילו 4X4 והצמיגים על חישוקי ה-"19 הגדולים הם צמיגי כביש. דני וגיא העניקו לטוסון את הציון 8 מתוך 10, משום שהמראה אמנם יפה, אך אינו חדשני או יוצא דופן.

מדד עיצוב פנים

תא הנוסעים הינו מרווח מאוד, גם כאשר יושבים במושבים האחוריים יש מקום לרגלים ויש מרווח נוח בין הראש לתקרה. בגרסת ה-2.0 ל' שנבחנה, תא הנוסעים נאה, עם שילוב גוונים נעים, אבזור טוב וגג פנורמי נפתח שנותן לנוסעים תחושה אוורירית. על כל אלו קיבל הטוסון את הציון 8 מתוך 10.

איכות הנסיעה

גיא ודני שמו לב לעובדה שהיונדאי טוסון גבוהה והנסיעה בה מעט נוקשה. לוח המחוונים מפורט וברור. כפתור "דרייב מוד" מאפשר לבחור בין מצב רגיל לספורטיבי, בו תגובת המנוע חדה יותר והתיבה נוטה להישאר בהילוך נמוך. כפתור נוסף מפעיל את מערכת "בקרת הגלישה" הייעודית לשטח – היא מאפשרת לרכב לשמור על מהירות קבועה ונמוכה יחסית גם בירידות תלולות, בלי התערבות הנהג.

דני ציין כי אין לטוסון את האבזור הבטיחותי המתקדם, כגון מערכת בלימה אוטומטית או תיקון סטיה מנתיב, שכבר ראינו במכוניות אחרות, אך גיא הזכיר שבמבחני הריסוק היא קיבלה ציון טוב בהגנה על מבוגרים וילדים.

גם בסעיף זה קיבלה הטוסון את הציון 8, כאשר גיא מסכם את הנסיעה בחיוך: "בסך הכל חוויה מהנה", ודני מעט מסויג יותר: "האוטו בהחלט בסדר".

בשורה התחתונה:

היונדאי טוסון נראית מצוין ומספקת חווית נסיעה נעימה, למרות מתלים נוקשים מדי. וגיא סיכם שהוא מכיר לא מעט אנשים שיקנו את הטוסון רק הודות למראה החיצוני שלו: "יונדאי יודעים מה הם עושים".

רוצים לקחת את היונדאי טוסון לנסיעת מבחן?

לפרטים ומידע נוסף על יונדאי טוסון היכנסו לאוטו>>