יומיים לפני בחירות הפריימריז לליכוד, נראה שלמרות שגדעון סער לא כיהן בכנסת הנוכחית, הוא עדיין זוכה למתקפה מצידו של ראש הממשלה. לטענתו של נתניהו, גדעון סער פנה אל כמה חברים כנסת מהליכוד וביקש מהם לתמוך בו כשיוגש כתב אישום נגד נתניהו ויהיה צורך בבחירת ראש ממשלה חדש מתוך הליכוד. יומיים לפני הפריימריז בליכוד, ראש הממשלה נתניהו ביקש מחברי הליכוד לא להצביע לגדעון סער ואמר: "התרגיל של גדעון סער לא יצליח".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

גדעון סער בחר להגיב על הדברים שאמר נתניהו באמצעות הטוויטר שלו וכתב: "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה"מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיעה לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למחלמה פנימית בתוך הבית."

האולפן החדש של "הליכוד טי.וי" וראש הממשלה נתניהו, הושק אמש בבניין הטלוויזיה על שם ז'בוטינסקי בתל אביב. מספר רב של פעילי שמאל הגיעו למקום, הפגינו ומחו כנגד ראש הממשלה. הם טענו שראש הממשלה בעצם מתראיין לכלי תקשורת שהוא יצר אך לא מתמודד עם השאלות הקשות באמת. אחד המפגינים, גונן בן יצחק, הצליח להיכנס למתחם, תיעד את המקום אך בסופו של דבר גורש מהמקום.

בנוסף למפגינים מהשמאל, הגיעו למקום גם תושבי האזור שמחו כנגד ראש הממשלה וטענו שהעובדה שהוא משדר מהאולפן החדש, הופכת את חייהם למטרד בעיקר בשל סגירת הכבישים והאבטחה הרבה באזור. בנוסף לכך ולמרות הכחשות מצד מקורבים לראש הממשלה, תושבי האזור טוענים שנתניהו הגיע לאזור כדי להצטלם גם בשבת.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12